1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیونینگ مرسدس بنز GLE با چرم کروکودیل و طلای ۲۴ عیار

تیونینگ مرسدس بنز GLE با چرم کروکودیل و طلای ۲۴ عیار

18 خرداد 1395
  • 0

”تاپ کار” که یک تیونر روسی است، معمولا به جان خودروهای جهان به ویژه خودروهای آلمانی می‌افتد و شکل و شمایل داخلی و خارجی آنها را تغییر می‌دهد. کار اصلی شرکت تاپ کار مانند بقیه تیونرها، افزایش قدرت موتور، افزایش قدرت ترمزها، ایجاد پاره‌ای تغییرات در داخل و خارج بدنه اتومبیل و ایجاد ظاهری متفاوت برای اتومبیل است تا سریع‌تر و قدرتمندتر به نظر برسند. این گروه صنعتی تاکنون خودروهایی مانند پورشه، بنز s، بی ام و را مورد بازطراحی قرار داده است.

تیونینگ بنز GLE

تیونینگ (Tuning)، به مجموعه تغییراتی در خودرو است که منجر به افزایش قدرت موتور و ترمزها و ایجاد تغییرات در داخل و خارج بدنه اتومبیل می شود.

این بار تاپ کار از فضای داخلی یک خودروی مرسدس GLEبا فضای داخلی قرمز و چرم کروکودیل رونمایی کرده است.

این خودرو با تغییرات تاپ کار کمی عریض‌تر شده است. بامپر جلوی خودرو نیز بزرگتر و حجم ورودی هوا نیز کمی بیشتر شده است. سپرها و گلگیرهای در این خودرو ‌ پهن‌تر هستند و حفاظ‌های جانبی نیز به شکل زیبایی جوانب خودرو را پوشش می‌دهند.

فضای درونی خودرو آتشین است. همه چیز به رنگ قرمز گرم طراحی شده است.حتی قسمت‌های چوبی یا فیبر کربنی، قرمز رنگ هستند. چرم کروکودیل قرمز با دوخت‌های مربع شکل روی صندلی‌ها خودنمایی می‌کند و نوارهای تزئینی از طلای ۲۴ عیارتشکیل شده‌اند. خودرو به نمایشگرهای چند منظوره، سامانه کنترل هوا، ناوبری ماهواره‌ای و بسیاری از گزینه‌های قرمز دیگر نیز مجهز شده است.

تیونینگ بنز GLE

تیونینگ بنز GLE

تیونینگ بنز GLE

تیونینگ بنز GLE

تیونینگ بنز GLE

منبع: عصر ایران



نظرات