1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جدیدترین رودستر مرسدس بنز معرفی شد

جدیدترین رودستر مرسدس بنز معرفی شد

9 آذر 1395
  • 0

وجود تضاد میان لذت بالای رانندگی و مصرف سوخت پایین همیشه الزامی نیست. این مسئله توسط مرسدس بنز AMG SLC43 ثابت شده است.

ترکیب پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر بی‌توربو و گیربکس اسپرت 9 سرعته G-TRONIC، نیرویی برابر 367 اسب بخار ایجاد می‌کند. رودستر جدید مرسدس تنها با مصرف سوخت 7.8 لیتر در هر 100 کیلومتر، خودرویی اقتصادی محسوب می‌شود.

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

در نتیجه این کروک کوپه نه تنها 0.6 لیتر در 100 کیلومتر کمتر از نسل قبلی خود مصرف می‌کند، بلکه عملکرد بهتری نسبت به نمونه‌های 6 سیلندر موجود در بازار دارد. مخصوصاً سیستم تعلیق توسعه یافته و مدل‌های خاص نصب شده روی موتور و محور عقب انتقال قدرت، برای شتاب جانبی بالا و چرخش کمتر طراحی شده است.

سیستم تعلیق AMG RIDE CONTROL با تطبیق فنرهای قابل تنظیم و سیستم انتقال قدرت به دیفرانسیل و محدود کردن لغزش در محور عقب، قابلیت انتخاب کیفیت بالای رانندگی را فراهم کرده است.

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

جمع و جور، قدرتمند و مقرون به صرفه

توبیاس مورس، مدیر بخش مرسدس AMG می گوید : مدل جدید مرسدس AMG SLC43 نمایانگر ویژگی‌های خاص کلاسیک رودستر با بهره‌وری بالا می‌باشد. وزن کم و مصرف پایین سوخت در مدل جدید مرسدس SLC43 رانندگی و عملکردی شبیه به مرسدس SLK 55 در مسیر مسابقه دارد. این خودرو جمع و جور دو نفره "کروک" رانندگی دلپذیری را با توجه به نیازهای روز فراهم می کند.

پیشرانه 3 لیتری 6 سیلندر بی توربو عملکرد چشمگیری را با حداکثر قدرت 367 اسب بخار و گشتاور 520 نیوتن متر فراهم می‌کند. سرعت 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در 4.7 ثانیه فراهم میکند و حداکثر سرعت این خودرو به صورت هوشمند در سرعت 250 کیلومتر بر ساعت محدود می‌شود.

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

 جدیدترین رودستر مرسدس بنز

منبع:ایران جیب



نظرات