1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. جدیدترین و زیباترین محصول مرسدس بنز ، S63AMG کوپه

جدیدترین و زیباترین محصول مرسدس بنز ، S63AMG کوپه

7 اردیبهشت 1393
  • 4

جدیدترین محصول مشترک مرسدس بنز و AMG ، کوپه مدل پیشرفته و زیبای خودروی S کلاس بوده که این بار با تقویت AMG روانه بازار می شود .

این وسیله نقلیه زیبا ورویایی که شاید بسیاری از علاقه مندان خودرو در جهن به دنبال این باشند که این خودرو را داشته و بر آن سوار شده و از رانندگی با آن لذت ببرند ، دارای طراحی بسیار خشن و زیبا بوده که در نگاه اول شاید کسل کننده بظر برسد اما در گذر زمان حس کلاسیک مرسدس را حفظ نموده و هرگز باعث خستگس شما نخواهد شد .

این خودرو با موتور سنتی AMG که یکی از پر تیراژترین موتورهای این مجموعه می باشد یه تولید می رسد و این مجموعه همان موتور 8 سیلندر V شکل معروف می باشد که به راحتی می تواند 585 اسب بخار را در اختیار شما قرار بدهد و همچنین گشتاور حیرت آور 900 نیوتن متر را به چرخ های عقب منتقل می نماید .

این خودرو برای اینکه بتواند چنین قدرتی را حفظ نماید به سیستم کنترل تعلیق فعال مجهز بوده که باعث پایداری و ثبات این خودرو در حرکت می شود . وزن این خودرو نسبت به مدل های دیگر 65 کیلوگرم به لطف برنامه لاغری AMG سبک تر بوده و برای همین منظور نسبت توان وزنی این خودرو لوکس و زیبا 3.41 کیلوگرم به ازای هر اسب بخار قدرت این خودرو می باشد .

شتاب 0 تا 100 کیلومتر برای این خودرو بین مدل های مختلف برابر با 3.9 الی 4.3 ثانیه اعلام شده است اما محدودیت هایی هم در سرعت خودرو وجود داشته که شما نمیتوانید در حالت استاندرد این خودرو را به بیش از سرعت 250 کیلومتر بر ساعت برسانید .

تمام این موارد به لطف وجود جعبه دنده 7 سرعته مخصوص AMG بوده که دارای سرعت تعویض دنده و انتقال گشتاور به بهترین نحو در هر دور موتور و در زمانی می باشد که این جعبه دنده را به یکی از بهترین ها بدل داشته است .

این خودرو زیبا با چرخ هایی به ابعاد 255/45R19 در جلو و 285/40R19 در عقب مجهز هستند و مچنین رینگ هایی با پوشش تیتانیوم برای زیبایی بهتر به ابعاد 8.5J19 و در عقب به ابعاد 9.5J19 مجهز هستند . البته AMG برای علاقه مندان و دوستدارانی که نیاز به لاستیک ها و رینگ های بهتری دارند ، آپشن 8.5J20 در جلو و 9.5J20 در عقب را برای رینگ ها و همچنین لاستیک های 255/40R20 را در جلو و 285/35R20 را برای چرخ های عقب پیشنهاد می دهند . این چرخ ها بواسطه ترمزهای مواد ترکیبی ساخته شده از سرامیک محافظت می شوند تا برای توقف این خودرو هیچ مشکلی وجود نداشته باشد .

تزئینات داخلی این خودرو بسیار شکیل و زیبا طراحی و ساخته شده است به نحوی که از چرم nappa در تزئینات داخلی به همراه تودوزی بسیار زیبا و لوزی شکل در این خودرو استفاده شده است . این خودرو به نور پردازی فوق العلده زیبایی نیز مجهز شده است که در شب فضای داخلی خودرو را بسیار زیبا می نماید .

این خودرو از اوایل آوریل رونمایی شده و در ماه ژوئیه مدل 4Matic این خودرو رونمایی خواهد شد . برای فروش نیز باید تا سپتامبر امسال صبر داشته باشید تا بیشتر با این خودرو آشنا شویم .



نظرات

  • @aq-mehdi @aq-mehdi (22 مهر 1396 ساعت 12:56)

    اقا تو بگوچند ؟؟؟؟؟
    چکککک بکشم چکککک

    فوقش ی ماه سوار میشم بعد قصر قزل حصار کرج

  • یاسر یاسر (15 مرداد 1396 ساعت 12:34)

    ماشین های بنز همیشه فوق العاده هست

  • محسن محسن (8 اردیبهشت 1393 ساعت 06:44)

    این ماشین همونی هست که شما میگی ، البته همیشه نمونه مفهومی دقیقا خودرویی که به بازار می آد نیست ، برای همین یک سری تغییرات مختصری هم با نمونه مفهومی داره .

  • وکیل الرعایا وکیل الرعایا (7 اردیبهشت 1393 ساعت 20:41)

    این همون مدل Concept S-Class Coupe هست یا متفاوته؟