1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. یک پکیج اسپرت زیبا برای مرسدس CLA

یک پکیج اسپرت زیبا برای مرسدس CLA

11 شهریور 1393
  • 6

ارزان‌ترین سدان مرسدس بنز وقتی با قوای AMG تجهیز می‌شود، وحشی و خطرناک خواهد بود. با این وجود، می‌توان این خودرو را یک گرگ در لباس میش دانست. به همین دلیل است که یک پکیج اسپرت بدنه می‌تواند، کمی از خشونت ذاتی آن را عیان سازد.

تیونر خودروهای اروپایی AutoCouture، شرکتی که در نیوجرسی فعالیت می‌کند، یک پکیج به همین منظور فراهم نموده است. مجموعه قطعات آئرودینامیکی بدنه شامل براگیر و اسپویلر لبه سپر جلو، اسکرت های جانبی، دیفیوزر عقب و اسپویلر لبه صندوق عقب می‌شوند که ساخت شرکت هنگ کنگی RevoZport می‌باشند. به این مجموعه، چرخهای آلیاژی اسپرت با اندازه بزرگ تر را هم بیافزایید.

ترکیب هواکش‌های بزرگ و لبه‌های تند و تیز سپر، آینه‌های تیره رنگ و کالیپرهای قرمز رنگ ترمز، توانسته‌اند قسمتی از هیولای درون این خودرو را آشکار سازند.

موتور AMG این خودرو تغییری را شاهد نبوده است. این موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری با کمک توربوشارژر دوقلو می‌تواند 335 اسب بخار نیرو تولید کند که توسط یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه به هر چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود.

قیمت پایه مرسدس CLA 45 AMG حدود 47 هزار دلار می‌باشد.

مرسدس بنزCLA-نمای جلو

مرسدس بنز CLA-نمای جلو

مرسدس بنز CLA-نمای جلو از بالا

مرسدس بنز cla-نمای جلو

مرسدس بنز CLA-نمای سمت چپ

مرسدس بنز CLA-نمای سمت راست

مرسدس بنز CLA-نمای عقب

منبع carscoops.com


نظرات

  • یوونتوس یوونتوس (5 مهر 1393 ساعت 19:06)

    اگه اشتباه نکنم این مدل بنز وارد ایران نشده. با توجه به زیبایی خاصی که داره میتونست فروش خیلی خوبی توی ایران داشته باشه.

  • احسان ام بی احسان ام بی (16 شهریور 1393 ساعت 13:22)

    چه جیگری شده!!!

  • تنبور تنبور (12 شهریور 1393 ساعت 11:35)

    برخلاف خودرو ساز های دیگه که الآن همه چراغ هارو باریک در نظر می گیرن بنز اومده چراغ های این ماشینو بزرگ درست کرده انصافا هم عالی از آب در اومده

  • عبدالرضا رضا عبدالرضا رضا (12 شهریور 1393 ساعت 07:27)

    اولین باره میبینم که یک هیـــــــولا رفته تو پوست میـــــــــــش. البته این هیـــــــــولا اول رفته تو پوست گـــــــــــرگ ، بعدش گرگه رفته تو پوست میـــــــــــــــــــــــــــش...!!!! {{{{عجـــــب گــــــــــــرگ اسپــــــــــــــورتیه....}}}} چی شددددد. قیمت پایه مرسدس CLA 45 AMG حدود 47 هزار دلار که به ریال ایران میشه حدود 150 میلیون تومان. بدون محاسبه ی گمرکی.....

  • تنبور تنبور (11 شهریور 1393 ساعت 12:57)

    از این زیبا تر دیگه امکان نداره، جون میده واسه صفحه دسک تاپ

  • یوونتوس یوونتوس (11 شهریور 1393 ساعت 12:05)

    از نمای جانبی چقدر لوکس و با ابهته.