1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تغییر چهره مرسدس AMG GT توسط والد

تغییر چهره مرسدس AMG GT توسط والد

7 آذر 1394
  • 0

«والد اینترنشنال» اولین تصاویر از پکیج استایل خود برای مرسدس-ای‌ام‌جی GT را با عنوان «بلک بایسن» منتشر کرده است. البته این کمپانی از ذکر جزئیات خودداری کرده، ولی تصاویر نشان می‌دهد که این مدل مجهز به یک سپر جدید در جلو و همین‌طور یک اسپلیتر در این بخش از بدنه شده است. این کوپه همچنین صاحب لبه‌های کناری اسپورتی‌تر شده و همین‌طور، یک سری تریم کروم اضافی و چرخ‌های آلیاژی منحصر به فرد به آن افزوده شده است.

تغییرات بزرگتر در عقب بدنه رخ داده‌اند؛ جایی که یک سپر با طراحی تهاجمی با هواکش‌های کناری و یک دیفیوزر یکپارچه خودنمایی می‌کنند. این خودرو همچنین دارای یک اسپویلر یکپارچه در درب صندوق‌عقب و یک سیستم جدید اگزوز با خروجی دوگانه است.

از آنجا که پکیج «بلک بایسن» تنها به استایل خودرو اختصاص دارد، موتو ر استاندارد دو توربوشارژر ۴ لیتری V8، احتمالاً دست‌نخورده باقی خواهد ماند. به این معنا که نسخه سطح نخست این موتور همچنان به تولید ۴۵۵ اسب‌بخار و ۶۰۰ نیوتن‌متر گشتاور ادامه خواهد داد. حضور این موتور در مدل استاندارد مرسدس باعث می‌شود که این خودرو بتواند در عرض ۴ ثانیه به شتاب ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. این در حالی است که سرعت حداکثر این خودرو به صورت الکترونیکی به ۳۰۴ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

از طرف دیگر، ای‌ام‌جی GT S را داریم که با نسخه ارتقا یافته خود از موتور دو توربوشارژر ۴ لیتری V8، قدرتی به میزان ۵۰۳ اسب‌بخار و گشتاوری برابر ۶۵۰ نیوتن‌متر در اختیار دارد. این سطح قدرت بیشتر به این مدل اجازه می‌دهد که شتابی برابر ۳/۸ ثانیه تا سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت داشته باشد. البته سرعت حداکثر این مدل نیز دارای محدودیت الکترونیکی به ۳۱۰ کیلومتر بر ساعت است.

 تغییر چهره مرسدس AMG GT توسط والد

 تغییر چهره مرسدس AMG GT توسط والد

منبع پدال


نظرات