1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. E class 2017 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

E class 2017 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

17 اسفند 1395
  • 3

مرسدس بنز به‌تازگی از نسخه‌ی E-Class 2017 خود رونمایی کرده است. این خودرو قرار است هفته‌ی آینده در نمایشگاه ژنو معرفی شود.

مرسدس بنز پیش از شروع نمایشگاه خودروی ژنو در هفته‌ی آینده، از نسخه‌ی جدید خودروی روباز E-Class مدل ۲۰۱۷ خود رونمایی کرد. این خودرو از نظر ظاهری با تغییرات شگرفی روبرو نشده و ظاهر آن شبیه به مدل E-Class کوپه است. چراغ‌های جلو و عقب این خودرو از نوع LED هستند. مرسدس بنز ای‌کلاس روباز ۲۰۱۷ دارای سقف‌های جمع شونده‌ی آکوستیک با رنگ‌های قهوه‌ای تیره، آبی تیره، قرمز تیره و مشکی است. سقف خودرو قابلیت کنترل الکترونیکی تا حداکثر سرعت ۵۰ کیلومتر در ساعت دارد و در عرض ۲۰ ثانیه باز و بسته می‌شود.

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

فضای بار خودرو در زمان بالا و پایین بودن سقف به ترتیب به ۳۸۵ و ۳۱۰ لیتر می‌رسد. افرادی که نیازمند حمل اجسام بیشتر یا طویل‌تر هستند می‌توانند صندلی‌های عقب خودرو را تا کنند. مدل‌های سفارشی دارای دو صفحه‌نمایش ۱۲.۳ اینچی با رزولوشن بالا هستند، درحالی‌که مدل‌های اقتصادی‌تر از یک صفحه‌نمایش ۷ اینچی در روی داشبورد و یک صفحه‌نمایش ۸.۴ اینچی برای نمایش اطلاعات خودرو بهره می‌برند.

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

سایر آپشن‌های موجود در این خودرو شامل سیستم گرم‌کن ناحیه گردن، سیستم بادگیر، سیستم تعلیق بادی با محفظه‌ی چندگانه، ضربه‌گیرهای قابل تنظیم، سیستم نورپردازی داخلی LED با قابلیت تغییر ۶۴ رنگ و سیستم شیشه شوی تعبیه‌شده در تیغه‌های برف‌پاک‌کن است.

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

E-Class کروکی با یک جعبه‌دنده‌ی اتوماتیک ۹ سرعته استاندارد به بازار عرضه می‌شود، البته مرسدس بنز هنوز خبری در مورد انتخاب پیشرانه‌های دیزلی و بنزینی منتشر نکرده است. E-Class کروکی در برخی از بازارها با سیستم انتقال قدرت تمام محرک (all-wheel drive) عرضه خواهد شد.

مرسدس بنز ای‌کلاس روباز ۲۰۱۷ در بیست و پنجمین سالگرد راه‌اندازی خط تولید اولین کروکی سایز متوسط مرسدس، 300 CE-24، با رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی، رکاب‌های درخشان، تریم‌های چوبی، فضای داخلی قرمز و بژ و سقف بیرونی قرمز تیره عرضه می‌شود.

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

 شاهکار روباز مرسدس بنز رونمایی شد

منبع:زومیت



نظرات

  • a a (18 اسفند 1395 ساعت 13:16)

    اگه بنز 100 سال هم تلاش کنه باز به پای خودروسازان داخلی ما نمیرسه.
    اصلا اینا راه و رسم نوآوری و سودآوری رو بلد نیستن. ما 5 تا ماشین بفروشیم سودش با فروش 50 تا بنز برابری میکنه.
    اینه افتخار ملی!
    متاسفم برای بنز با این تکنولوژی عقب افتاده و احمقانه...

  • sali sali (18 اسفند 1395 ساعت 11:12)

    تقریبا با سایپا گذاشته رونمایی کنه ...
    اینا ماشین درست میکنن ما هم ماشین ....

    mansoooor mansoooor (18 اسفند 1395 ساعت 12:15)

    چقد شبیه ماشین جدید سایپاس
    چی بود اسمش؟
    کوووویک یا سانکووویک؟