1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. امید رنو به کسب دوباره رکورد نوربرگرینگ با عرضه نسل بعدی مگان rs

امید رنو به کسب دوباره رکورد نوربرگرینگ با عرضه نسل بعدی مگان rs

27 تیر 1395
  • 0

رنو اسپرت نسل جدید مگان را در سال ۲۰۱۸ مجهز کرده و روانه جاده میکند. هاچ بکی که وعده داده شده هیجان انگیز ترین، در کلاس خود باشد.

پس از عرضه رنو کلیو اسپرت، آنتونی لو مدیر بخش رنو اسپرت اعلام کرد که رنو مگان ارتقا یافته توسط این مجموعه در سال ۲۰۱۸ و فقط به صورت پنج در روانه بازار میشود. این بدان معنی است که خبری از مگان سه در یا کروکی نبوده و خریداران در این خصوص فقط همین یک انتخاب را دارند.

 نسل بعد رنو مگان rs



لو همچنین تصریح کرد که کسب برتری در پیست برای ما اهمیت بالایی دارد و به همین دلیل از نصب سیستم چهار چرخ متحرک بر روی رنو مگان RS خودداری کرده ایم. همچنین با توجه به تغییرات انجام شده بر روی بدنه این خودرو از عرض بیشتری نسبت به مدل استاندارد بهره خواهد برد.

این بدان معنی است که رنو میتواند رکورد خود را در طی یک دور در پیست نوربرگرینگ از فولکس گلف GTI S با ۷ دقیقه و ۴۹ ثانیه پس بگیرد. نسل قبلی رنو مگان RS رکوردی برابر با ۷ دقیقه و ۵۴ ثانیه در این پیست برجا گذاشت که بعدها توسط هوندا سیویک R با ۷ دقیقه و ۵۰ ثانیه شکسته شد و اکنون نیز در اختیار فولکس گلف GTI S میباشد.

با وجود آرایش پنج در و دیفرانسیل جلو، اما مگان جدید به موتوری با ۳۰۰ اسب بخار مجهز گردیده و امیدواری زیادی میرود که بتواند رقبای سنتی خود یعنی فولکس گلف و هوندا سیویک را پشت سر بگذارد. به گفته لو، یک موتور دو لیتری توربو با این توان کاملا فراتر از حد معمول در این کلاس میباشد.

نسل فعلی رنو مگان RS 275 با توان ۲۷۱ اسب بخار موفق به ثبت شتاب صفر تا صد ۵٫۸ ثانیه و حداکثر سرعت ۱۵۸ مایل بر ساعت شده است. پس انتظار میرود ۳۰ اسب بخار اضافه تر بتواند به راحتی این رکوردها را بهبود ببخشد. از آنجا که عرضه رنگو مگان RS جدید دو سال دیگر آغاز میشود جزییات فنی دیگری در مورد آن منتشر نشده است. ممکن است فرمان پذیری چهار چرخ که در رنو مگان GT مشاهده شده و در کلیو RS نیز اخیرا به کار رفته در این مدل نیاز پیاده سازی شود.

به هر حال تنها اطلاعاتی که از این خودرو در دست است، زمان عرضه آن در سال ۲۰۱۸ میباشد. همانطور که کلیو RS نسبت به مدل استاندارد افزایش قیمت اندکی داشت احتمالا قیمت پایه مگان RS نیز رقمی در حدود ۲۴۰۰۰ پوند باشد.

 

منبع:دنیای خودرو



نظرات