1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. خودرویی فوق العاده خاص و منحصربفرد از مک لارن ، McLaren 650S Coupe MSO Concept

خودرویی فوق العاده خاص و منحصربفرد از مک لارن ، McLaren 650S Coupe MSO Concept

10 اردیبهشت 1393
  • 0

مک لارن پس از معرفی مدل جنجال بر انگیز 650S به دو صورت کوپه و کروک ، اکنون برای جنجال و خبر سازی بیشتر مک لارن به دنبال معرفی خودرویی بوده که از هم اکنون تمام کیت های بدنه مخصوص آنرا باید فروخته شده دانست .

Mclaren

این خودرو زیبا که بواسطه بدنه 650S ولی دارای کیت بدنه کاملا متفاوت و زیبا ، بسیار جذاب تر خود را نمایان ساخته است . این جذابیت در ظاهر بواسطه استفاده از کیت بدنه فیبر کربن بوده که واقعا بدنه ای زیبا را رقم زده است ، این کیت بدنه شامل سپرهای بلند و خشن تر در جلو و عقب خودرو بوده و همچنین دیفیوزر جدید و زیبای عقب که جدا نمای عقب این خودرو را دچار تحول نموده و همچنین باعث بالا رفتن ضریب نیروی رو به پایین در این خودرو گردیده است .

Mclaren

ظاهرا مک لارن از هیچ هزینه ای دریغ ننموده است تا این خودرو را هر چه بیشتر به مانند یک خفاش به مشتریانش نشان بدهد و در این مورد نیز به صورت کامل موفق عمل نموده است ، زیرا این خودرو با رنگ مات مشکی ارائه و معرفی شده است که واقعا در همه موارد این خودرو را به مانند یک خفاش سرکش برای حمله به تمامی رقبایش نشان می دهد .

Mclaren

این ارتقاء ظاهری ، برای یک مکلارن از 5،114 پوند شروع شده و تا 7،245 پوند ادامه دارد ، البته این کیت بدنه را در صورت درخواست بر روی مدل 12C نیز قابلیت نصب داشته و باید دید که آن خودرو چه زیبایی هایی را به همراه خواهد داشت .

Mclaren

کیت بدنه فوق در نهایت باعث 15 سبک تر شدن این خودرو به همراه زیبایی داخلی و خارجی مناسب و متفاوتی نسبت به مدل های استاندارد این خودرو خواهد شد که برای افراد خاصی که به دنبال متفاوت بودن هستند ، واقعا این کیت بدنه جذاب توصیه می گردد .

Mclaren

Mclaren

Mclaren



نظرات