1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. زیبایی در اوج ظرافت انگلیسی ، مک لارن 650S Spider

زیبایی در اوج ظرافت انگلیسی ، مک لارن 650S Spider

31 فروردین 1393
  • 1

از زمانی که مک لارن دست به تولید خودرو زده است ، خودروهایی زیبا و با کلاس را از این خودرو ساز انگلیسی شاهد بوده ایم ، از MP4-12 گرفته تا P1 و همین اواخر 650 نیز به محصولات این سازنده معتبر افزوده شده است .

maclaren

maclaren

آخرین محصول این شرکت انگلیسی ، مدل 650S Spider بوده که ظاهرا این کمپانی روند نام گذاری خودروهای ایتالیایی را پیش گرفته است و برای همین منظور نام spider را برای محصولات خویش بر گزیده است ، که البته پیش تر این نام را برای محصولاتی چون مازراتی ، لامبورگینی و فراری مشاهده داشته ایم که این برندهای مطرح هم این نام را برای خودروهای کروک خویش استفاده می نموده اند به نحوی که اگر این نام در ادامه نام یک خودرو شنیده میگردید ، بی شک آن محصول بدون سقف به بازار ارائه می گردیده است .

maclaren

maclaren

این مدل از نظر فنی با مدل 650S Coupe یکسان بوده و از موتور M838T که همان موتور تقویت شده نسل پیشین این محصول می باشد را مورد استفاده قرار داده است . این کد موتور همان موتور V8 بوده که به همراه 2 توربو چارجر توان تولیدی برابر با 641 اسب بخار به همراه 678 نیوتن متر گشتاور را دارا می باشد . شاید مک لارن پس از عرضه مدل قبلی خویش و انتقاداتی که به آن روانه شد تصمیم بر آن گرفت که قدرت تولیدی موتورهای خویش را افزایش بدهد و به همگان اثبات نماید سلطان سرعت قبل از بوگاتی را همین شرکت ساخته بوده است و نه هیچ شرکت دیگری .

maclaren

maclaren

این خودرو دارای شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت معادل 3 ثانیه بوده ( زمانی این اعداد تنها در اختیار تعداد انگشت شماری از خودروها بوده است ، اما امروزه حتی خودروهای اسپرت شهری نیز به این عدد به راحتی دست پیدا می نمایند ) و همچنین حداکثر سرعتی معادل 329 کیلومتر بر ساعت در اختیار راننده خویش قرا می دهد .

maclaren

maclaren

شاسی این محصول کاملا رویایی و زیبا از جنس مونو سل فیبر کربن بوده و دارای ساختاری لانه زنبوری می باشد که در عین سادگی و سبکی دارای قدرت بسیار مناسب و استحکام بالایی می باشد . در نهایت وزن این محصول به همراه سیستم جدید برای سقف آن دارای 1370 کیلوگرم بوده و تنها با سیستم باز کننده سقف 40 کیلوگرم نسبت به مدل کوپه سنگین تر گردیده است .

maclaren

maclaren

سقف این خودرو در کتر از 17 ثانیه قابلیت باز و بسته شدن داشته و شما می توانید این مهم را در ترافیک شهری و با سرعت کمتر از 30 کیلومتر بر ساعت هم به انجام برسانید .

maclaren

maclaren

در نهایت این مدل به همراه ترمزهای سرامیک کربن ، سیستم صوتی و ناوبری پیشرفته و حرفه ای که کمک بسیار خوبی برای راننده می باشد به همراه رادیویی ماهواره ای که شما بتوانید برنامه محبوب خویش را در هر کجا که باشید بشنوید و همچنین سیستم اتصال به اینترنت که راهنمایی بسیار خوبی نیز برای شما می باشد ، ارائه می شود و همچنین برخی از تزئینات لوکس و زیبایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است .

maclaren

maclaren

maclaren

maclaren



نظرات

  • آرمین آرمین (1 اردیبهشت 1393 ساعت 20:27)

    سلام آفرین به این انگلیسى ها که همچین طراحى قوى دارن و در ضمن ممنون از مطالب زیباتون