درباره سایت خودرو
وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است. سعی بر آن بوده که مرجعی برای اطلاعات و مشخصات فنی خودروهای داخل ایران باشیم و بتوانیم به صورت تخصصی مقایسه، قیمت، تست و بررسی خودروها را انجام بدهیم. همواره پذیرای انتقادات و پیشنهادات شما خواهیم بود.
باسلام.همیشه قدرت ملاک برتری نیست چرا که داف ۵۴۰ درسال ۲۰۱۸کامیون برتر سال شد بخاطر هندلینگ بالا ترمز ای بی اس هوشمند مختص داف سیستم کم کردن صدای موتور که همون سیستم قبلا رنو فرانسه در زمانی که ماک آمریکارو خریده بود و در اوج مهندسی به سر میبرد استفاده میکرد و در کنورث آمریکایی هم دیده میشه این در حالی بود که فولکس واگن آلمان و ولوو داشتن سر تولید کامیونهای بدون کابین ماهواره ای رقابت میکردن و بزودی هم ولوو اف هاش ۱۰۰۰ به اسم شوالیه آهنی به بازار معرفی میشه و همچنین ولوو ۵۴۰ و آکتروس ۱۸۵۶ واسکانیا اس۵۶۰ در حال رقابت و کپی رایت بودن به عنوان مثال اکتروس ۲۰۱۵ به بعد و داف تو مدلهایی که چهارچراغ حذف شده و چراغ چشمی و جلوپنجره خطی اضافه شده خیلی ظاهرشون شبیه به همه البته داف خیلی داشبوردش به غیر از صفحه کیلومتر شبیه ولوو هست اما بنده به شخصه میگم در مجموع فقط ولوو۷۵۰ و اسکانیا اس ۷۳۰ که هنوز سری اس تو ایران نیمده بازم صدالبته اسکانیا پیشرانه ۸ سیلندره و ولوو با همون پیشرانه شش سیلندر قدرت و هندلینگ و کاهش مصرف ۳۲درصدی گوی رو از بقیه ربوده البته زیبایی داخل کابین و نمای بیرونی مدلهای اروپایی
عالیه