1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اولین هاچبک لوتوس

اولین هاچبک لوتوس

25 خرداد 1394
  • 1

هیچ کس از لوتوس با آن پیشینه ساخت خودروهای اسپرتی و شرکت در مسابقات، انتظار ارائه یک خودروی شهری کوچک و جمع و جور را ندارد. البته بعد از مالکیت پروتون مالزی روی شرکت لوتوس، انتظار معرفی خودروهای متنوع‌تری از این شرکت می‌رفت اما لوتوس مسیر خود را به سمت ارائه خدمات مهندسی متمایل کرد به‌گونه‌ای که مثلاً در ساخت شاسی خودروی هیوندای جنسیس جدید مشارکت فعالی داشت.

پس از تغییر مدریت لوتوس و رفتن دنی بهار از این شرکت، حالا مدل های جدیدی برای این شرکت تعریف شده‌اند. پیش ا زاین زمزمه‌هایی از رونمایی یک خودروی شاسی بلند اسپرت توسط لوتوس شنیده می‌شد و اکنون یک هاچ بک داغ و آتشین با نشان لوتوس می‌تواند مورد توجه قرار گیرد.

در واقع، هاچ بک لوتوس، طرحی آزمایشی است که روی نسل جدید پروتون Iriz پیاده شده و البته چراغهای باریک‌تر و سپر تهاجمی‌تر آن با جلوپنجره مشبک فیبر کربنی، سقف سیاه رنگ، اسپویلر لبه ای عقب و درب عقب بزرگ‌تر و دیفیوزر عقب همراه باخروجی منفرد اگزوز ویژه در وسط و چرخهای بزرگ‌تر آلیاژی جلب توجه می‌کنند.

تصاویر این خودرو به صورت رندر شده به نمایش درآمده اند و باید دید که آیا لوتوس در ارائه نخستین خودروی هاچ بک شهری خود، جدی است؟

 اولین هاچبک لوتوس

 اولین هاچبک لوتوس

منبع پدال


نظرات

  • اسکالید اسکالید (25 خرداد 1394 ساعت 15:40)

    خیلی جیگره