1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تولید لینکلن MKS متوقف شد

تولید لینکلن MKS متوقف شد

1 تیر 1394
  • 1

 پرشین خودرو

برند آمریکایی فورد در ادامه پروژه منطبق سازی خود با سلیقه مشتریان، سدان لوکس کم فروش خود را شاید برای همیشه از خط تولید خارج کرده باشد.

پروژه تولید خودرو Lincoln MKS ممکن است برای همیشه تعطیل شده باشد.

فورد امروز به صورت رسمی‌اعلام کرد که تولید خودرو مذکور تا سال بعد متوقف شده است و طبق گزارش‌ها خودروساز آمریکایی در صدد این است که یک نسخه تولیدی از مدل مفهومی‌سقف شناور را که در نمایشگاه خودرو نیویورک در سال جاری میلادی معرفی خواهد شد را جایگزین این خودرو کند.

مدل فعلی Lincoln MKS پلتفرم خود را با Ford Taurus به اشتراک گذاشته است که در کارخانه شیکاگو این شرکت به تولید رسیده است که البته نتوانست در رقابت جهانی با Ford Taurus فروش خوبی داشته باشد و البته خودروهایی همچون Ford Explorer به همراه Police Interceptor خودروهایی بعدی هستند که فورد تولیدشان را متوقف خواهد کرد که البته فورد این پروسه را برای هر چه هماهنگ تر کردن محصولات خود با سلیقه مشتریان عنوان کرده است.

انتظار می‌رود که فروش Lincoln MKS در سال آینده دارای تخفیف قابل توجهی باشد به ویژه اینکه فروش آهسته این خودرو که یک سدان لوکس است که تا ماه می‌۲۰۱۵ تنها ۳۳۰۴ خودرو مذکور به فروش رسیده است که افت ۱۹٫۱ درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

به گزارش خودروسازی ،هنگامی‌که مدل Continental به خط تولید برسد با خودرو لینکلن معاوضه خواهد شد ولی در کارخالنه شیکاگو ساخته نخواهد شد تا فورد اکسپلورر با تیراژ بیشتری به تولید خود ادامه دهد تا شاید از لیست سیاه متوقف شدن تولید بیرون بیاید و شایعات حکایت از این دارد که مدل Continental به همراه فورد فیوژن و موستانگ در کارخانه Flat Rock میشیگان تولید خواهد شد.



نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (1 تیر 1394 ساعت 05:34)

    ینی من شهید سیستم احترام به مشتریشونم...حالا اینجا...