1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. اونتادور با کیت عریض لیبرتی واک

اونتادور با کیت عریض لیبرتی واک

5 مرداد 1395
  • 0

اونتادور باکیت عریض لیبرتی واک

لامبورگینی اونتادور به خودی خود نیز خودرویی بسیار چشمگیر است و شاید نیازی به تیونینگ و تغییرات ظاهری برای برگرداندن نگاه‌ها در آن نباشد اما تیونر معروف ژاپنی یعنی لیبرتی واک، ترسی از تغییرات افراطی روی سوپرکارها ندارد. هرچند شاید این تغییرات به نظر خیلی‌ها احمقانه جلوه نماید.

اونتادور باکیت عریض لیبرتی واک

اونتادور رودستر به رنگ قرمز با کیت بدنه عریض شامل گلگیرهای پهن‌تر و باله بزرگ عقب همراه با دیفیوزرهای بزرگ و سپر جلو با شکاف‌های خاص سفارشی و اسکرت ها یا رکاب‌های جانبی کاملاً نگاه‌ها را به سوی خود جلب می‌کند. بسیاری از قسمت‌های این کیت آئرودینامیکی از جنس فیبر کربن می‌باشند اما باید مراقب بود تا این کیت گران قیمت در اثر سایش با برجستگی‌ها و ناهمواری‌های خیابان‌ها نابود نشود.

اونتادور باکیت عریض لیبرتی واک

علاوه بر کیت بدنه، خروجی‌های اگزوز نیز برای تولید صدایی گیراتر تغییر نموده‌اند. چرخ‌ها نیز از نوع آلیاژی رنگ‌آمیزی شده می‌باشند.

در بخش فنی تغییری در این خودرو گزارش نشده و همان قوای محرکه مربوط به مدل SV یعنی موتور 12 سیلندر 6.5 لیتری با خروجی 740 اسب بخار و 690 نیوتن متر با گیربکس 7 سرعته خودکار استفاده می‌شود که شتاب صفر تا صدی کمتر از 2.8 ثانیه و نهایت سرعتی حدود 350 کیلومتر بر ساعت را برای آن به ارمغان خواهد آورد.

اونتادور باکیت عریض لیبرتی واک

اونتادور باکیت عریض لیبرتی واک

منبع: carscoops



نظرات