1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

4 تیر 1394
  • 1

امروز در دنیای اتومبیل، آشکار شدن تصاویر خودروها پیش از معرفی رسمی به امری عادی بدل شده است و اکنون نوبت به لکسس LX 570 فیس لیفت رسیده است تا پیش از رونمایی رسمی این شاسی‌بلند در ماه اوت، شاهد تصاویر آن باشیم.

در تصویر اول یک لکسس LX طلایی‌رنگ را مشاهده می‌کنیم که در مجله اتومبیل "Best Car Magazine" ژاپن وجود دارد و تنها سه‌چهارم نمای جلوی خودرو را نشان می‌دهد.

مشهودترین بخش خودروی موجود در تصویر، جلوپنجره بزرگ مشبک دوکی شکل آن است که جایگزین جلوپنجرهٔ شبه دوکی و نوار سپر دو قسمتی آن شده است؛ این ویژگی‌ها سبب شده‌اند تا لکسس بتواند با ارائهٔ یک شاسی‌بلند لوکس همراه با دیگر رقبا، مقام ویژه‌ای در بین برندهای لوکس ساز کسب کند.

علاوه بر این، پوشش پهن چراغ‌های مه شکن با مه شکن‌های زاویه‌دار جایگزین شده‌اند. چراغ‌های جلو نیز باریک‌تر شده‌اند و زیر آن‌ها یک ردیف از لامپ‌های LED در امتداد لبه‌ پایینی- که شبیه قلاب ماهیگیری است- مشاهده می‌شود.

آخرین تصاویر منتشر شده مربوط به صفحه فیس‌بوک Baniya Cars است که سایتی برای علاقه‌مندان خودرو در خاورمیانه است. شاید تعجب‌آورترین نکات در خصوص رندرها در برچسب پروتوتایپ رسمی لکسس، این باشد که ستون C دوباره طراحی شده و مانند سایر مدل‌های لکسس شبیه به نوک پیکان است.

در حال حاضر سعی شده است تا در این مدل گلگیرها و کناره‌های بزرگ خودرو بیشتر ظاهر خود را حفظ کنند. در قسمت عقب خودرو، چراغ‌ها نیز به خوبی ظاهر L-شکل اصیل خود را حفظ کرده‌اند. در کابین نیز تجدیدنظرهایی صورت گرفته است؛ از جمله داشبورد جدید به همراه یک نوار گسترده که از بخش پنل ابزار تا کنار درب سرنشین جلو ادامه پیدا کرده است. بخش کنسول مرکزی LX 570 باعث شده است تا کابین بیش‌ازپیش خواستنی‌تر و دلپذیر شود. ظاهر جدید این مدل با در نظر گرفتن تمامی تضادهای آن، بیش از گذشته می‌تواند جلوه‌گر جوانب لوکس و مدرن یک خودرو باشد.

در حال حاضر جزییاتی در خصوص اطلاعات فنی LX 570 منتشر نشده است اما آنچه که مسلم است این خودرو پلتفرم مشترکی با تویوتا لندکروزر خواهد داشت که به‌تازگی طراحی آیندهٔ آن نیز فاش شده است.

 افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

 افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

 افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

 افشای تصاویر جاسوسی لکسس LX570

منبع پدال


نظرات

  • آرش فری آرش فری (4 تیر 1394 ساعت 16:22)

    خوبه که اصالت تکسوس توش بیشتر پیدا میشه نسبت به مدل قبلی