1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. فروش لکسس نوربرگ رینگ به قیمت 700 هزار دلار

فروش لکسس نوربرگ رینگ به قیمت 700 هزار دلار

20 آبان 1393
  • 2

لکسس هم می‌تواند قیمت‌های بالایی را تجربه کند. یکی از مدل‌های کارکرده سوپراسپرت LFA نسخه نوربرگ رینگ با قیمت 440 هزار پوند انگلیس معادل 7100 هزار دلار آمریکا برای فروش گذاشته شد.

این خودرو یکی از 50 دستگاه تولیدی این خودروی خاص و تولید محدود می‌باشد. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور ده سیلندر 4.8 لیتری توربو وجود دارد که 552 اسب‌بخار نیرو تولید می‌کند و ان را قادر می‌سازد تا شتاب صفر تا صد را در 3.7 ثانیه به دست آورد. نهایت سرعت آن نیز 325 کیلومتر بر ساعت می‌باشد. این ارقام نسبت به رقبایی چون لامبورگینی اونتادور یا فراری F12 بسیار پیش پا افتاده به نظر می‌رسند.

با این وجود، نسخه نوربرگ رینگ LFA ده اسب‌بخار نیروی بیشتری نسبت به نمونه استاندارد دارد. نیروی داون فورس بیشتر ناشی از اصلاح براگیر و اسپویلر باعث شده تا زمان طی پیست نوربرگ رینگ در آن 8.85 ثانیه کمتر باشد. سیستم تعلیق این خودرو نیز تیون شده و ارتفاع آن 10 میلی‌متر کاهش یافته است. تعویض دنده هم توسط یک گیربکس شش سرعته با تعویض متوالی انجام می‌شود که سرعت تعویض‌های آن نسبت به نسخه استاندارد، 0.5 ثانیه سریع‌تر است.


خودرویی که برای فروش گذاشته شده، قبلاً دو صاحب دیگر هم داشته و در مجموع 10008 کیلومتر مسافت را طی کرده است. رنگ بدنه سفید و فضای داخلی با پوششی از آلکانترای مشکی پوشیده شده است. ظاهراً و به گفته فروشنده، این خودرو تنها نسخه‌این ماشین در اروپا می‌باشد.

لکسس نوربرگ رینگ-نمای جلو

لکسس نوربرگ رینگ-نمای کلی

لکسس نوربرگ رینگ-نمای کلی

لکسس نوربرگ رینگ-نمای عقب

لکسس نوربرگ رینگ-نمای چرخ جلو

لکسس نوربرگ رینگ-نمای داخل

لکسس نوربرگ رینگ-نمای داخل

لکسس نوربرگ رینگ-نمای داخل

لکسس نوربرگ رینگ-نمای موتور



نظرات

  • علی علی (10 فروردین 1396 ساعت 12:04)

    ماشین فوق عالی است و لطف بفرمایید مشخصات خودروهم از قبیل قدرت. سرعت .مصرف رو بزارید

  • یوونتوس یوونتوس (21 آبان 1393 ساعت 18:32)

    قیافه سلیقه ای، درست. ولی این انصافا قیافه جالبی نداره.