1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

12 اسفند 1393
  • 2

لکسس تا چند روز آینده در نمایشگاه خودروی ژنو از یک کانسپت اسپرت سوپرمینی بسیار جمع و جور، رونمایی خواهد کرد. این خودرو که LF-SA نامیده می‌شود، کانسپتی برای بیان مفهوم " اشتیاق به روند طراحی جدید و کشف قلمروهای ناشناخته برای نام تجاری لکسس" قلمداد می‌شود.

این خودروی کوچک شهری، ترکیبی از ویژگی‌ها و طراحی یک هاچ بک سه درب را با یک کراس اوور و یک کوپه اسپرت به نمایش می‌گذارد. یک جلوپنجره دوکی شکل و چراغ‌های باریک و بومرنگی، چیزهای مورد انتظار از یک لکسس جدید است اما در اینجا، شبکه جلوپنجره با طرحی سه بعدی شامل مثلث‌های با اندازه‌های متفاوت پرشده که همگی به مرکز و نشان لکسس اشاره می‌کنند. چرخ‌های خودرو نیز از طرحی منحصر به فرد برخوردارند که طراحی تایرها را نیز تحت تأثیر قرار داده است.

کابین با طراحی آینده‌نگر، ساده و مدرنی همراه شده است. شکل داشبورد و کنسول وسط کاملاً منحصربه‌فرد می‌باشد. تزئینات فلزی و یک نمایشگر سربالا هم از دیگر ویژگی‌های آن است.

گلگیرهای عضلانی، شکاف‌های روی سپر، سقف گنبدی شکل، فرم خاص درب‌ها، گلگیرهای برجسته عقب، طراحی چراغ‌های پشتو اسپویلر سقفی آن نشان از یک طرح تهاجمی و خشن دارند. با این وجود، زیربنای این خودرو احتمالاً با تویوتا یاریس مشترک خواهد بود و خود این خودرو در صورت تولید، که احتمال آن برای سال 2018 می‌رود، به‌عنوان رده نخست محصولات و در یک رده پایین‌تر از CT200h قرار می‌گیرد.

 کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

 کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

 کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

 کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

 کوچک ترین عضو خانواده لکسوس

منبع پدال


نظرات

  • حسین معمار حسین معمار (12 اسفند 1393 ساعت 09:33)

    کوچیکیش تو حلقمون...

  • آفرین آفرین (12 اسفند 1393 ساعت 07:20)

    بگمانم دو نفر مشکل سوار شن ، بعضی ها میگن اسپورتیج عقبش کوچک جا نمیشه ، از این که بزرگتر هست ،