1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. چراغ سبز به کوپه اسپرت LF-LC لکسس

چراغ سبز به کوپه اسپرت LF-LC لکسس

4 آذر 1393
  • 2

زمانی که در سال 2012 برای اولین بار از کوپه مفهومی LF-LC با آن رنگ قرمز ناب و ویژگی‌های ظاهری اغراق‌آمیز رونمایی شد، کمتر کسی فکر می‌کرد که این خودرو به این شکل، رنگ خط تولید را ببیند. با این وجود این آرزوی هر دوستدار لکسسی بود که این اتفاق بیافتد و این کوپه زیبا روزی به تولید برسد.

اینک چراغ سبز برای تولید این خودرو روشن شده است و به زودی شاهد حضور این خودرو در بازار خواهیم بود. موفقیت مدل‌های اسپرت F و توجه بیشتر به آن‌ها از سوی مشتریان جوان‌تر و پرشورتر باعث شده تا لکسس به این کلاس توجه بیشتری بنماید.

لکسس به عنوان نام تجاری و بازوی لوکس تویوتا به وجود آمد و تنها نقطه ضعف عمده آن همین کمبود ویژگی‌های اسپرت بود که مشتریان جوان‌تر را از آن دور و به سمت خودروهایی چون ب‌ام‌و سوق می‌دهد.

اکنون بسیاری از المان‌های ظاهری و طراحی لکسس LF-LC را در سایر محصولات این خودروساز می‌بینیم. دیگر چراغ‌ها و جلوپنجره دوکی شکل آن، با وجود طراحی افراطی و عجیب، در محصولات دیگر لکسس نیز مشاهده می‌شوند. بنابراین قاعدتاً نباید مشکلی در تولید این خودرو وجود داشته باشد.

فراتر از تعهد به تولید LF-LC، لکسس احتمالاً قصد بازگرداندن مدل SC را نیز دارد. این خودروی کوپه بسیار به نسخه کانسپت LF-LC شباهت خواهد داشت. با این وجود استفاده از فیبر کربن می‌تواند قیمت آن را در حد مدل‌های LF-A بالا نگاه دارد. اما در واقع این خودرو اسلحه ای بر ضد مازراتی گرن توریسمو و مرسدس کلاس اس کوپه است. پس قیمتی در همین حدود را می‌توان برای آن متصور شد.

پیشرانه ای که در مورد آن بحث می‌شود نیز برای این خودرو، یک پیشرانه هیبریدی 500 اسبی است. شاید هم یک مدل جذاب‌تر با موتور هشت سیلندر توربوشارژر با قدرت بسیار بیشتر در راه باشد. فعلاً که تمام گزینه‌ها به صورت مبهم باقی مانده‌اند تا زمانی که لکسس از نخستین کوپه اسپرت LF-LC یا SC خود رونمایی کند یا اطلاعات رسمی آن را منتشر نماید.

لکسوس کوپه-نمای کلی

 لکسوس کوپه-نمای جلو

 لکسوس کوپه-نمای کلی

لکسوس کوپه-نمای جلو

  لکسوس کوپه-نمای کلی

لکسوس کوپه-نمای عقب

  لکسوس کوپه-نمای عقب

 لکسوس کوپه-نمای داخل

لکسوس کوپه-نمای داخل

  لکسوس کوپه-نمای داخل



نظرات

  • پیمان ج پیمان ج (4 آذر 1393 ساعت 22:03)

    ........................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • محمدماجد محمدماجد (4 آذر 1393 ساعت 07:50)

    میسازتش نگران نباشین فقط دارن روش کار میکنن که هزینه هاش با سودش برابری و جفتوجور باشه