1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. لندروور دیفندر جدید با ظاهر اسپرت

لندروور دیفندر جدید با ظاهر اسپرت

21 بهمن 1392
  • 1

طراحی ظاهری لندروور دیفندر هیچ‌گاه دغدغه‌ی اصلی خریداران نبوده است، ولی طراحی و شکل ساده‌اش همواره زیبایی خاصی را به آن بخشیده است و در طول سالیان درازی که از عمر این خودرو می‌گذرد، توانسته است افراد زیادی را مجذوب خود کند. اکنون، شرکت لندروور قصد دارد تا آن را با مدلی جدید و مدرن جایگزین کند، مدلی که قطعاً تفاوت‌هایی اساسی با لندروور دیفندر کلاسیک خواهد داشت.

گری مک گاورن، مدیر بخش طراحی لندروور می‌گوید:
دیفندر فعلی همواره در طول سالیان متمادی طراحی اصلی خود را حفظ کرده و تغییرات بسیار اندکی داشته است. چیزی که ما بر روی آن کار می‌کنیم مدلی است که ظاهری مطلوب‌تر خواهد داشت، ممکن است طرفداران لندروور دیفندر کلاسیک آن را دوست نداشته باشند ولی این موضوعی اجتناب ناپذیر است که باید با آن کنار بیایند. مدل جدید همان توانایی‌ها و قابلیت‌ها را خواهد داشت و در برخی موارد مشابه مدل قدیمی خواهد بود، حتی ممکن چرخ یدکی آن بر روی درب عقب نصب شود.

وی تاکید می‌کند:
ما قصد داریم بهترین طراحی را برای مدل جدید انجام داده و با ارائه‌ی ظاهری متمایز به آن بر جذابیت‌های دیفندر جدید بیفزاییم. یک دیفندر نباید ظاهری عادی داشته باشد. ما می‌خواهیم در طراحیان رویکردی پیچیده و پیشرفته‌تر داشته باشیم.

از همه مهم‌تر، دیفندر جدید در مقایسه با مدل فعلی در بخش جدیدی از انواع خودروها قرار خواهد گرفت. هدف آن‌ها فروش تعداد بیشتری از آن چه که در حال حاضر به فروش می‌رسانند می‌باشد (100 هزار دستگاه در سال که 5 برابر میزان فروش فعلی آن‌ها می‌باشد).

با توجه به سخنان مک گاورن، برای دست یابی به این هدف، لندروور دیفندر باید ارتباط بیشتری با دنیای مدرن خودروها داشته باشد.


منبع پدال


نظرات

  • مهران امانت مهران امانت (27 اردیبهشت 1394 ساعت 15:57)

    بسیار زیبا فیس لیفت شده. ظاهر جدیدش هارمونی خوبی با طرح قبلیش داره