1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ورود اولین لندکروز 2016 به ایران

ورود اولین لندکروز 2016 به ایران

15 آذر 1394
  • 0

تغییرات تویوتا لندکروز 2016 را می توان در تزئینات داخلی خودرو به خصوص قسمت عقب، تغییرا چراغ جلو و ترکیب بندی عقب خودرو مشاهده کرد.

قسمت جلوی این خودرو طراحی کاملا جدیدی دارد که شامل مجموعه چراغ های جلوی نوین، جلوپنجره بال شکل بزرگ تر و سپری جدید با مجموعه چراغ های مه شکن بازطراحی شده است.چراغ های جلوی جدید این خودرو دارای ساختار LED و هم چنین LEDهای دید در روز خواهند بود.

نمای عقب این خودرو کمترین تغییرات را تجربه کرده است. چراغهای عقب با همان نمای قبلی بوده با این تفاوت که چراغهای عقب مجهز به LED شده است.با ورود به کابین این خودرو مشخص است که تغییرات خاصی در آن انجام شده است.داخل کابین از بالشتک‌های نرم‌تر بر روی تمامی صندلی‌ها استفاده شده و همچنین ضخامت برخی قطعات بکار رفته در داخل کابین هم نسبت به قبل بیشتر شده است.

از دیگر امکانات داخلی کابین هم می‌توان به یک صفحه نمایشگر 4.2 اینچی TFT چند رسانه‌ای در کنسول مرکزی و یک صفحه نمایشگر بزرگ 9 اینچی به جای 8 اینچی مدل اصلی برای سیستم سرگرمی سرنشینان عقب، شارژر بی‌سیم با خروجی 12 ولتی و... اشاره کرد.موتور 8 سلیندر این خودرو که 5.7 لیتری است، 381 اسب بخار قدرت دارد و با گیربکس 8 دنده که برای این خودرو تعبیه شده، مشکل شتاب پایین آن نیز در مدل های قدیمی رفع شده است.

 ورود اولین لندکروز 2016 به ایران

 ورود اولین لندکروز 2016 به ایران



نظرات