1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

12 مرداد 1395
  • 0

گاو خشمگین سنت آگاتا، می‌تواند به‌واسطه سه مجموعه جدید پیشنهادی به‌روزرسانی توسط لامبورگینی، بیش از همیشه خطرناک ظاهر شود.

 بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

لامبورگینی اوراکان به‌عنوان پرفروش‌ترین محصول لامبورگینی و البته ارزان‌ترین خودروی این شرکت، همواره مورد توجه تیونرها نیز قرار داشته و تاکنون هر خریداری که مایل به ارتقای این محصول بوده، به راحتی قادر بود با سلیقه مورد نظر خود به چنین خواسته‌ای جامه عمل بپوشاند. اما این نخستین بار است که خود لامبورگینی پکیج‌های اضافی را برای این خودرو به صورت رسمی ارائه می‌کند.

 بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

این بسته‌ها شامل کیت آئرودینامیکی، بسته گرافیکی و مجموعه چرخ‌های جدید می‌شوند. کیت آئرودینامیکی شامل اسپلیتر جلو، رکاب‌های جانبی، دیفیوزر عقب و باله عقب می‌شوند تمامی این قسمت‌ها از کامپوزیت ساخته شده و به رنگ مشکی مات می‌باشند. بعلاوه کارایی این مجموعه در تونل باد مورد تأیید قرار گرفته است و صرفاً یک مجموعه تزئینی نیست.

در صورتی که برای این خودروی سوپر اسپرت به دنبال چهره‌ای زیبا با عناصر گرافیکی باشید می‌توانید بسته گرافیکی با الهام از نسخه‌های مسابقه‌ای را انتخاب کنید. نوارهای رنگی به صورت برچسب بوده و بدون آسیب به رنگ اصلی بدنه قابل تغییر یا حذف می‌باشند.

 بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

در نهایت رینگ‌های آلیاژ آلومینیومی با اندازه 20 اینچی برگرفته از نسخه مسابقه‌ای سوپر تروفی با یک قفل مرکزی قابل خریداری می‌باشند. شاید با این تمهیدات، نیاز به تیونینگ این خودروی 10 سیلندر در بسیاری از خریداران برطرف گردد.

 بسته‌های به‌روزرسانی ویژه اوراکان

منبع: carscoops



نظرات