1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

1 مهر 1397
  • 2

بائوجون تصاویری از کراس‌اوور جدید خود منتشر کرده است که نمای فوق‌العاده‌ای دارد. این خودرو فعلاً با کد CN210S شناخته می‌شود و نام اصلی آن زمانی که در ماه دسامبر رسماً در نمایشگاه خودروی گوانگژو معرفی گردد اعلام خواهد شد. این کراس‌اوور جدید چینی طراحی فوق‌العاده جذاب و زیبایی دارد که هرچند ممکن است به نسل جدید هیوندای سانتافه شبیه به نظر برسد اما نباید بائوجون را به کپی کردن از سانتافه محکوم کرد زیرا این کراس‌اوور جدید طبق زبان طراحی جدید بائوجون شکل گرفته که برای اولین بار با مدل 510 در سال 2016 معرفی شد، یعنی زمانی که هنوز نسل جدید سانتافه رونمایی نشده بود.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

CN210S بزرگ‌ترین کراس‌اوور ساخت بائوجون محسوب می‌شود و در سبد محصولات این شرکت بالاتر از مدل 530 قرار می‌گیرد. این کراس‌اوور جدید به یک پیشرانهٔ 1.5 لیتری توربو مجهز شده که 160 اسب بخار قدرت دارد. این نیرو توسط یک گیربکس هفت سرعتهٔ اتوماتیک دوکلاچه انتقال پیدا می‌کند.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

قیمت این ماشین از حدود 120 هزار یوآن معادل 17,500 دلار آغاز می‌شود. بائوجون گفته است که CN210S روی پلت‌فرم کاملاً جدیدی ساخته شده است که در آینده یک ام‌پی‌وی جدید هم بر روی آن ساخته خواهد شد. این برای اولین بار است که بائوجون برای ساخت محصول خود از پلت‌فرم‌های جنرال موتورز یا وولینگ استفاده نکرده است.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

همان‌طور که بارها گفته‌ایم، بائوجون برندی است که توسط جوینت ونچر جنرال موتورز-سایک-وولینگ ایجاد شده است. سهم جنرال موتورز از این برند 44 درصد و سهم سایک موتور 50.1 درصد است. این برند در سال 2010 تأسیس شد که این یعنی هم‌اکنون تنها هشت سال از زمان تأسیس آن گذشته است اما بائوجون در همین مدت کوتاه به‌سرعت پیشرفت کرده و به یکی از برندهای چینی مطرح در بازار داخلی این کشور تبدیل شده است به‌گونه‌ای که سال گذشته با فروشی بیش از یک میلیون دستگاه در چین، پس از جیلی و چانگان به سومین برند چینی پرفروش در زادگاهش تبدیل شد.

 با کراس‌اوور جدید بائوجون بیشتر آشنا شوید

منبع پدال


نظرات

  • کیومرث کیومرث (1 مهر 1397 ساعت 10:36)

    لوگوی شرکت خیلی شبیه ایران خودرو است احتمالا بائوجون مولود مهندسین ایران خودرو است!!!!!!!!!!!!!!

    امیر امیر (1 مهر 1397 ساعت 15:32)

    شایدهم ایران خودرو لوگوی این شرکت رو کپی کرده باشه!!!!