1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. با کلاس X مرسدس بیش تر آشنا شویم

با کلاس X مرسدس بیش تر آشنا شویم

25 آبان 1396
  • 0

مرسدس بنز استرالیا قیمت و جزئیات بومی وانت کلاس X را اعلام کرده است که در آوریل 2018 عرضه خواهد شد.

از زمان عرضه این خودرو دو گزینه موتور برای آن موجود خواهند بود اما نسخه 2.3 لیتری چهار سیلندر توربو دیزل آن تنها با گیربکس دستی عرضه می شود. خریداران مدل X220d می توانند دو ساختار cab chassis یا load bed tray را برای این خودرو انتخاب کنند.

 با کلاس X مرسدس بیش تر آشنا شویم

ساختارcab chassis مدل X220d در حالت دیفرانسیل عقب قیمت 45450 دلار خواهد داشت در حالی که نسخه load bed آن با ساختار دیفرانسیل عقب قیمت 46400 دلار و با ساختار چهار چرخ فعال قیمت 50400 دلار خواهد داشت.

مدل های Pure این خودرو به سپر جلوی مشکی و سپر عقب مشکی شده مجهز شده و از رینگ های استیل 17 اینچی بهره می برند. چراغ های جلوی هالوژنی، آینه های دید پشت الکتریکی از ویژگی های بدنه این خودرو هستند در حالی که صندلی های آن روکش پارچه ای داشته و کف پایی هایش پلاستیکی هستند.

 با کلاس X مرسدس بیش تر آشنا شویم

یک دوربین دید پشت به صورت استاندارد در نسخه load bed tray این خودرو ارائه می شود و تمام مدل های آن دارای پخش کننده CD تک هستند که از طریق نمایشگر لمسی 7 اینچی روی داشبورد کنترل می شود. مانیتور فشار تایر و کمک ثبات در مسیر نیز در این خودرو ارائه می شود اما سنسورهای پارک برای آن هزینه مازاد 1300 دلاری دارند.



نظرات