1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. برنامه‌ریزی کیا برای معرفی 22 مدل جدید

برنامه‌ریزی کیا برای معرفی 22 مدل جدید

5 آبان 1394
  • 0

 برنامه‌ریزی کیا برای معرفی 22 مدل جدید

کیا موتورز قصد دارد تا 5 سال آینده لااقل 22 مدل جدید و بازطراحی شده از خودروهای خود را در بازار ایالات متحده معرفی و عرضه نماید.

اولین مدل از بین این خودروهای جدید، کیا اسپورتیج جدید است که اخیراً تصاویر آن منتشر شده و به نمایشگاه فرانکفورت نیز آورده شده بود و ماه آینده در نمایشگاه لس آنجلس رونمایی خواهد شد.

متأسفانه خبری از سرنوشت خودروی اسپرت کوپه GT وجود ندارد و طبق آخرین شنیده‌ها، این خودرو هنوز در مرحله مطالعاتی قرار داشته و هنوز چراغ سبزی برای نسخه نهایی و تولیدان داده نشده است.

نسخه هیبریدی نسل جدید کیا اپتیما هم به زودی وارد بازار می‌شود. اپتیمای نسل جدید از نظر ظاهری و کارایی، ارتقای خوبی یافته است.

در تازه‌ترین گزارش کانسومر ریپورتز که از 750 هزار مصرف‌کننده آمریکایی دریافت شده، کیا به شکل شگفت انگیزی با 4 پله صود در جایگاه ششم قابل‌اعتمادترین برندهای خودرویی از دیدگاه مشتریان آمریکایی دست یافته که جایگاه درخور و نشان از حرکت رو به رشد و هدف‌دار این شرکت است که در طول کمتر از دو دهه از یک شرکت ورشکسته به چنین مکانی رسیده است. ارزش این جایگاه در کسب اطمینان مشتریان از این لحاظ جالب توجه تر است که بدانیم رتبه نخست در اختیار لکسس بوده و برندهایی چون هوندا، BMW، مرسدس، نیسان، ولوو، فولکس، پورشه، فورد، فیات، جیپ، اینفینیتی، هیوندای، شورولت، لینکلن و بسیاری دیگر در جایگاه پایین‌تری نسبت به کیا قرار گرفته‌اند.

منبع پدال


نظرات