1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کیا نیرو،کراس اور هیبریدی کیاموتورز قیمت‌گذاری شد

کیا نیرو،کراس اور هیبریدی کیاموتورز قیمت‌گذاری شد

7 بهمن 1395
  • 1

فرزند هیبریدی جدید کیا یعنی مینی کراس‌اوور هیبریدی نیرو با قیمتی بسیار رقابتی و جذاب راهی بازار می‌شود. کیا قیمت پایه این مدل را 23785 دلار تعیین کرده که 1765 دلار ارزان‌تر از ارزان‌ترین نسخه تویوتا پریوس است. درواقع اکنون به واژه قاتل پریوس که برای کیا نیرو به کار می‌رفت بیشتر پی می‌بریم.

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

کیا نیرو مجهز به یک موتور 4 سیلندر 1.6 لیتری 104 اسبی و یک موتور الکتریکی 43 اسبی است. خروجی پیشرانه در حالت ترکیبی به 139 اسب بخار و 195 پوند فوت می‌رسد. باتری‌ها نیز از نوع لیتیوم یون 1.6 کیلووات ساعتی می‌باشند که ظرفیت نسبتاً پایینی محسوب می‌شود.

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

بالاترین بهره‌وری در مدل FE مشاهده می‌شود که مصرف سوخت آن در شهر 4.5 لیتر و در بزرگراه 4.8 لیتر می‌باشد. این مدل به صورت استاندارد مجهز به دوربین عقب، نمایشگر لمسی 7 اینچی و پشتیبانی از سیستم‌های کارپلی اپل و اندروید اتو گوگل است.

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

در یک رده بالاتر، تریم‌های LX و EX قرار دارند که قیمت‌هایی 24 و 26 هزار دلاری دارند و مجهز به استارت دکمه‌ای، ریل سقفی، چراغ‌های عقب LED، گرم‌کن صندلی، چراغ‌های روزتاب، مه شکن، سیستم هشدار نقاط کور، هشدار برخورد از جلو، ترمز اضطراری خودکار، سانروف و کروز کنترل تطبیقی می‌باشند.

گران‌ترین مدل نیرو هم با قیمت 28895 علاوه بر تمامی تجهیزات یادشده، مجهز به تجهیزات لوکس و چرخ‌های آلیاژی 18 اینچی می‌باشد.

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

 قیمت‌گذاری کیا نیرو

منبع:caranddriver



نظرات

  • محمد محمد (8 بهمن 1395 ساعت 11:49)

    چقدر خوبه این ماشین باب بازار ایرانه اگه بیاد میترکونه