1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. کاهش قیمت مدل پایه کیا K900

کاهش قیمت مدل پایه کیا K900

10 آذر 1394
  • 0

کیا موتور یک مدل جدید از k900 به بازار آمریکا معرفی کرده است. البته برای این سدان آپشن موتوری جدید و قیمت پایه‌ی پایین‌تری پیشنهاد شده و قرار است سال آینده وارد بازار شود.

پکیج اصلی در نظر گرفته شده برای این مدل موتوری 3.8 لیتری، v6 است که قدرتی معادل 311 اسب بخار تولید می‌کند. سدانی که قبلاً به بازار آمریکا وارد شده بود فقط با یک پیشرانه‌ی v8 در دسترس بود که 420 اسب بخار قدرت داشت.

این شش سیلندر ارزان، دارای امکانات مختلفی از قبیل سیستم راهبری، صندلی‌های چرمی، سانروف وسیع و چرخ‌های 18 اینچی است. قیمت کلی این خودرو به استثنای هزینه‌ی حمل 49.950 دلار است. و این یعنی یک صرفه‌جویی تقریباً 10 هزار دلاری!

در خودروهای K900، 2016 از تزئینات خارجی کمتری استفاده شده است به عنوان مثال می‌توان از اصلاح جلوپنجره و طراحی جدید خودرو نام برد که بیشتر در عقب خودرو به چشم می‌خورد و شامل استفاده از نوارهای کرمی است که به زیبایی این کره‌ای لوکس افزوده است. علاوه بر آن تغییراتی نیز در، چراغ‌های عقب، خروجی اگزوز و محافظ عقب داده شده است. یکی دیگر از ویژگی‌های این مدل، گستره‌ای از تنظیمات هوشمند برای ترمزگیری و کنترل خودکار خودرو در مواقع اضراری است.

حضور یک مانیتور 9.2 اینچی در داخل کابین خودرو کارایی سیستم راهبری را بالا برده است. در حالی که با استفاده از برنامه ریموت کیا می‌توانید خودروی خود را روشن و خاموش کنید، قفل کنید و حتی وضعیت تهویه را کنترل کنید. والدین می‌توانند تنظیماتی را برای استفاده‌ی فرزندان قرار دهند که شامل آژیر سرعت و مکان یاب ماهواره‌ای برای پیدا کردن رانندگان جوان است.

 کاهش قیمت مدل پایه کیا K900

منبع پدال


نظرات