1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی کیا کادنزای جدید 2017

معرفی کیا کادنزای جدید 2017

15 فروردین 1395
  • 0

کیا کادنزا 2017 در موتورشو نیویورک معرفی گردید. کادنزا با نمای جدید، کابین بازطراحی شده و با تکنولوژی‌های جدید پیشرفت قابل‌توجهی را نسبت به نسل قبل خود نشان می‌دهد.

کیا فروش این محصول جدید خود را از اواخر امسال شروع خواهد کرد و انتظار می‌رود که قیمت کادنزا هم در هنگام عرضه مشخص شود و ما هم باید تا روز عرضه منتظر بمانیم تا ارزش این خودرو در برابر رقیبانش را بسنجیم.

مدیر اجرایی کیا موتورز آقای Orth Hedrick می‌گوید که:

کادنزای جدید با نمای جذاب و خوش‌ترکیب و بهبودهای ممتاز خود دُز بیشتری از هیجان را به سگمنت خودروهای بزرگ‌تر تزریق می‌کند. هر چیزی که شما می‌بینید و در کابین کادنزا لمس می‌کنید ارتقا یافته است اما باطن خودرو هم جایی است که کادنزا با شاسی محکم‌تر و سبک‌تر، گیربکس 8 سرعته و دینامیک رانندگی ممتاز واقعاً می‌درخشد.

زیر کاپوت این خودرو نسخه‌ی بازنگری شده‌ی پیشرانه‌ی 6 سیلندر 3.3 لیتری قرار دارد که طبق تخمین‌ها 290 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. قدرت خروجی از طریق گیربکس 8 سرعته به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. گفته‌شده که این گیربکس تعویض دنده‌های سریع و دقیقی برای تجربه‌ی رانندگی لذت‌بخش دارد.

در زمان توسعه‌ی این مدل، مهندسان کیا این خودرو را در همه‌ی شرایط و تحت‌فشارهای زیاد آزموده‌اند و 41 روز بی‌وقفه (بیش از 100000 مایل رانندگی در سرتاسر جهان) با کادنزا رانندگی کرده‌اند تا در ذهن خریداران میزان اعتماد به این خودرو بیش‌ازپیش افزایش یابد.

در مورد نمای خارجی، کادنزا 2017 با نمای جلوی جدید عرضه می‌شود که دربردارنده‌ی امضای معروف کیا یعنی جلوپنجره‌ی "پوزه‌ی ببر" است که حالتی شش‌ضلعی دارد و به‌صورت مقعر به کاپوت پیوند می‌خورد.

کادنزا در دو تریم متفاوت و دو جلوپنجره‌ی کاملاً متمایز عرضه می‌شود. تریم پایین‌تر با جلوپنجره‌ی "پروانه‌ی الماس" عرضه می‌شود درحالی‌که تریم لوکس‌تر جلوپنجره‌ی مزراتی مانند "Intaglio" را همراه دارد که با تیغه‌های جهت‌دار عمودی متمایز می‌شود.

همچنین می‌توان به چراغ‌های Z شکل هم در جلو و عقب اشاره کرد. نوع چینش LED های چراغ‌ها هم کادنزا را چه در روز و چه در شب بسیار متمایز نشان می‌دهند.

در داخل خودرو، مواد باکیفیت‌تری نسبت به نسل قبل به‌کاررفته است. داشبورد کادنزا با شیبی ملایم به‌طرف پانل درها متمایل شده و کابین را ازنظر بصری بزرگ‌تر نشان می‌دهد. خود پانل درها حالا از مواد نرم با کیفت بالاتر سود برده است. چرم نرم را هم می‌توان در جای‌جای کابین کادنزا مشاهده کرد.

موقعیت راننده برای احساس اسپورت بودن و پایدار بودن کمی پایین است درحالی‌که HUD (نمایشگر سربالا) اطلاعات کلیدی مثل سرعت و سیستم ناوبری را در اختیار قرار می‌دهد. علاوه بر این، دوربین‌های دید اطراف هم با نرم‌افزار جدید و رزولوشن بالاتر نمای واضحی از محیط اطراف را نشان می‌دهند.

ازنظر ارتباطات هم کادنزا آخرین نسل سیستم UVO کیا را به نمایش می‌گذارد. این سیستم با اندروید اتو و اپل کار پلی سازگار است و به‌صورت استاندارد عرضه خواهد شد. البته سیستم صوتی هارمان/کاردون با 12 بلندگو به‌عنوان آپشن در دسترس خواهد بود.

ازنظر ایمنی نیز کادنزا با مجموعه‌ی کاملی از این سیستم‌ها عرضه می‌شود که ازجمله‌ی آن‌ها می‌توان به کروز کنترل هوشمند، هشدار برخورد جلو، ترمز اضطراری خودکار و هشدار خروج از خط اشاره کرد. دیگر سیستم ارائه‌شده در کادنزا سیستم تشخیص نقاط کور هوشمند است که برای اولین بار در این خودرو به‌کاررفته است.

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

 معرفی کیا کادنزای جدید 2017

منبع پدال


نظرات