1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

27 فروردین 1395
  • 0

ایسوزو با معرفی نسخهٔ تولید محدود و ویژه‌ای از وانت D-Max بانام «D-Max Centurion Special Edition»، صدسالگی خود را جشن گرفته است. از این خودرو فقط صد دستگاه ساخته خواهد شد که همگی در انگلستان بفروش می‌رسند. فروش این وانت از 9 آوریل امسال یعنی روز صدسالگی ایسوزو با قیمت پایهٔ 30,999 پوند (43.770 دلار) آغازشده است درحالی‌که مجهز به امکانات اضافه‌ای به ارزش 11 هزار پوند (15,530 دلار) می‌باشد.

در قسمت بیرونی رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی نقره‌ای که با لاستیک‌های Scorpion Zero پیرلی پوشیده شده‌اند به همراه براگیرهای نصب‌شده در طرفین سپر جلو، پله‌های زیر رکاب از جنس فولاد ضدزنگ، ریل‌هایِ باربندِ مشکی نقره‌ایِ رویِ سقف ، دی لایت های LED و پوشش اسپرت قسمت بار با ریموت بازکننده از راه دور از تجهیزاتی هستند که این وانت خاص را از نمونه‌های معمولی متمایز می‌کنند.

در داخل نیز روکش چرم صندلی‌ها، فرمان و زیر آرنجی‌های وسط همراه با کف‌پوش عقب که منقش به مارک اختصاصی ویژهٔ صدسالگی ایسوزو شده است به چشم می‌آید. همچنین سیستم اطلاعات و سرگرمی آلپاین با صفحه‌نمایش لمسی 8 اینچی، شش بلندگو با ساب ووفر فعال، مانیتور 10.2 اینچی سقفی مخصوص سرنشینان عقب، دو هدفون بی‌سیم و دوربین دید عقب از دیگر تجهیزات نصب‌شده بر روی D-Max Centurion هستند.

در قسمت فنی و قوای محرکه تغییری ایجاد نشده و همانند مدل‌های معمولی از همان پیشرانهٔ 2.5 لیتری دیزل با توربوی دوقلو استفاده به‌عمل‌آمده است که 161 اسب بخار قدرت و 400 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند درحالی‌که برای ارائهٔ این نیرو به‌صورت ترکیبی نیاز به 7.3 لیتر گازوئیل در هر صد کیلومتر دارد. نسخهٔ ویژهٔ صدسالگی D-Max همانند نمونه‌های معمولی دارای ظرفیت یدک کشی 3.5 تن می‌باشد.

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

 نسخه ویژه صدسالگی ایسوزو

منبع پدال


نظرات