1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی جیلی امگرند GL محصول جدید جیلی در چین

معرفی جیلی امگرند GL محصول جدید جیلی در چین

7 مهر 1395
  • 2

شرکت خودروسازی جیلی که در کشور با نمایندگی جیلیران فعالیت داشت و نتوانست آنطور که انتظار می‌رفت در صحنه رقابت ظاهر شود، به تازگی جدیدترین مدل از جیلی امگرند GL را با تغییرات ظاهری اساسی، به همراه هاچ بک امگرند GS در بازار چین راه اندازی کرده است. به بهانه راه اندازی این محصول سدان در بازار چین، شرکت سازنده جزییات فنی و همچنین قیمت نهایی این محصول را اعلام کرده که بهای آن در مدل پایه به مقدار ۷۸ هزار و ۸۰۰ یوان و در مدل فول آپشن به مقدار ۱۱۳ هزار و ۸۰۰ یوان خواهد بود.

جیلی امگرند GL

رای عرضه این محصول، شرکت سازنده دو پیشرانه مختلف بنزینی را در نظر گرفته که یکی از آنان به صورت تنفس طبیعی بوده و دیگری هم با استفاده از پرخوران (توربوشارژر) هوای مورد نیاز خود را تامین می‌کند.

جیلی امگرند GL

به ترتیب پیشرانه تنفس طبیعی را موتوری ۱٫۸ لیتری چهارسیلندر تشکیل می‌دهد که می‌تواند قدرتی ۱۳۳ اسب بخاری و گشتاوری ۱۷۰ نیوتن متری تولید کند، اما پیشرانه توربوشارژر با حجم کمتر ۱٫۳ لیتری قادر خواهد بود نیرویی ۱۳۰ اسب بخاری و گشتاوری ۱۸۵ نیوتن متری در اختیار خروجی قرار دهد.

جیلی امگرند GL

نیروی هر دو موتور بنزینی به چرخ‌های جلو منقل می‌شود، ولی قبل از آن باید از فیلتر جعبه دنده ۶ سرعته دستی، یا جعبه دنده‌ای ۶ سرعته اتوماتیک DCT عبور کنند.

جیلی امگرند GL

در کنار پیشرانه، رینگ‌های اسپرت ۵ پره‌ای دوبل بر روی چرخ‌ها، چراغ‌های پیشانی تقریبا تاریک در جلو، غربیلک فرمان D کات در مقابل راننده، صفحه کیلومتری اسپرت در پشت فرمان، خروجی‌های اگزوز دوبل در زیر سپر، صفحه نمایشگری ۸ اینچی لمسی بر روی کنسول مرکزی، روکش‌های چرمی بر روی فرمان و در نهایت اسپویلری ثابت بر روی درب صندوق عقب قالب گیری شده است تا این سدان چینی اسپرت‌تر از همیشه به نظر برسد.

جیلی امگرند GL

برای طراحی و توسعه این محصول هم از طول کلی ۴۷۲۵ میلی متری، عرض ۱۸۰۲میلی متری، ارتفاع ۱۴۷۸ میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور ۲۷۰۰ میلی متری استفاده شده است.

جیلی امگرند GL

منبع: دنیای خودرو



نظرات

  • علی علی (17 خرداد 1398 ساعت 15:10)

    جیلی تنها ماشین چینی هست که طبق استانداردهای جهانی ساخته میشه و تقریبا قابل رقابت با ماشین های کره ای هست و اونم فکر میکنم به خاطر خرید شرکت ولوو و تاثیر گذاری مهندسین شرکت ولوو در طراحی و مکانیک خودروهای جیلی هست ، ولی متاسفانه این خودرو نه در کشور ما مونتاژ و نه وارد میشه ، فقط سالهای 2013 و 2014 چند مدل از این ماشین وارد شد که هنوزم که هنوزه جیلی امگرند 7 ایمن ترین و کم استهلاک ترین و بهترین ماشین چینی بازار ایران هست

  • ایرانی ایرانی (7 مهر 1395 ساعت 17:19)

    معلوم نیست چرا توی این وانفسای معرفی ماشین های چینی توی ایران،خبری از جیلی که تا حدودی قابل تحملتره نیست.چن وقت پیش یک مینی کراس اوور خیلی زیبا به اسم gs ازش معرفی شد که امیدوارم وارد بازار ایران هم بشه.