1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

25 آذر 1396
  • 1

ارائه صندلی‌های اکتیو مولتی‌کانتور با قابلیت ماساژ در 6 حالت، تهویه هوا و سامانه گرمایشی صندلی در درجات و بخش‌های متفاوت برای کلاس G جدید مهیا شده است.

 رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

مرسدس از فضای داخلی کلاس G سال 2019 خود رونمایی کرد.این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی که در ماه آینده برگزار می‌شود، در معرض دید عموم قرار گیرد.

بازطراحی کابین کلاس G آن را به خودرویی مدرن و لوکس نسبت به اسلافش تبدیل کرده است.

 رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

اگر یکبار پشت فرمان این خودرو بنشینید، خود را در احاطه فضایی از پوشش‌های چرمی حس خواهید کرد. بخش‌های چوبی با منافذ باز و فیبر کربن و نوارهای برجسته فلزی از دیگر ویژگی‌های این کابین مدرن هستند.

دلنشینی فضا در کابین قطع نخواهد شد و بدون وقفه ادامه یافته است. صندلی‌های مجهز به گرمکن، 7 بلندگو در سیستم پخش، چند بخش برای نگداشتن اجزا و فضای استراحت دست در این خودرو کاملا تغییر کرده و تحول در این بخش‌ها مشهود است.

 رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

در مدل استاندارد این خودرو شاهد مقیاس‌سنج‌های آنالوگ هستیم و در صورت تمایل مشتریان می توان مجموعه‌ای از ابزارهای دیجیتال را روی یک صفحه نمایش 12.3 اینچی دید. در صورت انتخاب گزینه دوم جزئیات مربوط به سیستم اطلاعات و سرگرمی نیز بر روی بخشی از صفحه نمایش به نمایش درمی آیند.

مرسدس می‌تواند برای کلاس G 2019 خود 16 اسپیکر "براماستر" محیطی را با توجه به تمایل مشتریان ارائه دهد. از طرفی ارائه صندلی‌های اکتیو مولتی‌کانتور با قابلیت ماساژ در 6 حالت، تهویه هوا و سامانه گرمایشی صندلی در درجات و بخش‌های متفاوت برای کلاس G جدید مهیا شده است. در این خودرو چرم در رنگ‌های مشکی، قهوه ای و بژ ارائه می‌گردد. اما جنس و رنگ چرم‌ها می‌تواند با سلیقه مشتریلان هماهنگ باشد.

 رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

در کنار فناوری‌های جدید، شاهد حفظ برخی از عناصر سنتی مانند دستگیره‌های جانبی برای مسافران با چهره‌ای جدید حفظ شده‌اند. عناصر گرد مانند دریچه‌های تهویه هوا در کنار یکدیگر چهره‌ منعطف‌تری از فضای داخلی خودرو ارائه می‌دهد.

کلاس G 2019 بزرگتر از اسلاف خودش ساخته شده و به سرنشینان فضای بیشتری برای سر، شانه و آرنج ارائه می‌دهد. اما بیشترین افزایش فضا در بخش پا رخ داده است. افزایش 150 میلی‌متر در این قسمت به شدت مسافران را راحت‌تر کرده است.

 رونمایی از فضای داخلی کلاس G مدل 2019 +عکس

مرسدس هنوز تصاویری از بخش بیرونی خودروی جدید خود منتشر نکرده است اما تاکید کرده این خودرو ظاهر منحصر به فردش را حفظ خواهد کرد و حداقل مانند اجدادش در دهه‌های اخیر باقی خواهد ماند. دستگیره‌های در، نوارهای حفاظتی و حامل‌های بخش عقب خودرو از جزئیات حفظ شده در این خودرو هستند.این خودرو پس از نمایش دیترویت و در اواخر سال 2018 در امریکا به فروش خواهد رسید.



نظرات

  • Mohsen Mohsen (26 آذر 1396 ساعت 09:33)

    این خودرو قرار است برای اولین بار در نمایشگاه خودرویی کره شمالی! برگزار می شود.
    کره شمالی؟ مطمئنید؟