1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی اینفینیتی QX Sport کانسپت

معرفی اینفینیتی QX Sport کانسپت

11 اردیبهشت 1395
  • 0

اینفینی از شاسی‌بلند مفهومی و میان سایز خود با نام QX Sport Inspiration رونمایی کرد.

این شاسی‌بلند جدید که ممکن است شما را به یاد مزراتی لوانته بیندازد، احتمال دارد که گویای شکل ظاهری شاسی بلندهای آینده‌ی این خودروساز ومخصوصا مدل آینده‌ی QX70 باشد.

رئیس بخش طراحی اینفینیتی آقای آلفونسو آلباسیا می‌گوید:

این نسخه‌ی مفهومی از طریق آنچه که ما وضوح متناسب می‌نامیم، می‌تواند قدرت و هدف ما را بیان نماید. با دیدن این مدل مطمئناً به منحصربه‌فرد بودن اینفینیتی پی می‌برید. طراحی خارجی خودرو یک حساسیت هنرمندانه را به نمایش می‌گذارد.QX Sport Inspiration سیالیت و ظرافت طبیعی بیشتری از شاسی بلندهای مرسوم بازار را نشان می‌دهد.

این نسخه‌ی مفهومی در ادامه‌ی مدل مفهومی و سدان لوکس Q8 هیبریدی 2014 تولید شده و نشان‌دهنده‌ی زبان طراحی آینده‌ی این کمپانی می‌باشد. خط سقف سیال که نمایی هلال مانند را به همراه ستون‌های خودرو نشان می‌دهد از شاخصه‌های طراحی این روزهای اینفینیتی به شمار می‌رود. از دیگر ویژگی‌های بارز این سبک طراحی نیز می‌توان به خطوط عضلانی بدنه و نمای جلوی تیز اشاره کرد.

درحالی‌که به نظر می‌رسد نمای ظاهری خودرو می‌تواند با کمترین تغییرات به خط تولید راه یابد، اما داخل کابین بسیار اغراق‌آمیز به نظر می‌رسد و فکر می‌کنیم که این نوع طراحی نشان‌دهنده‌ی ایده‌های آینده‌ی اینفینیتی است. این خودروساز ژاپنی می‌گوید که کابین این خودرو سبک طراحی راننده محور به همراهی راحتی سرنشینان را دنبال می‌کند. ازجمله‌ی تجهیزات شاخص داخل کابین می‌توان به پانل دیجیتالی و صفحه لمسی سیستم اطلاعات سرگرمی اشاره کرد.

هنوز درباره‌ی سیستم انتقال قدرت این نسخه‌ی مفهومی خبری منتشر نشده است.

منبع پدال


نظرات