1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. انتشار تصاویری از طراحی ابتدایی کیا سراتو 2018

انتشار تصاویری از طراحی ابتدایی کیا سراتو 2018

25 دی 1396
  • 0

این هفته به واسطه طراحی ابتدایی از کیا سراتو مدل 2018 تیزری از این خودرو منتشر شد که قرار است 15 ژانویه در نمایشگاه خودروی دیترویت رونمایی جهانی شود.

 انتشار تصاویری از طراحی ابتدایی کیا سراتو 2018

این تصاویر اولین نمای رسمی از این خودرو را نشان می دهند که اخیرا به شکل هاچ بک درز کرده است. در آن زمان مشخص نبود که این خودرو سراتو بوده و یا سید جدید مخصوص اروپا را نشان می دهد و یا شاید به عنوان هر دوی این مدل ها عرضه شود.

نسل سوم این سدان که در ایالات متحده به عنوان Forte شناخته می شود طراحی تکاملی دارد اما به نظر می رسد تهاجمی تر و مجلل تر از مدل کنونی خود شده است.

این خودروساز اعلام کرده که عناصر طراحی دینامیک و ظریف سراتو الهام گرفته از استینگر لیفتبک است و از طراحی بدنه کشیده شده به سمت عقب بهره می برد که به این سدان کوچک ظاهری ورزشکاری تر در مقایسه با مدل کنونی می دهد.

 انتشار تصاویری از طراحی ابتدایی کیا سراتو 2018

به نظر می رسد لامپ های LED جدید در هر دو طرف این خودرو تعبیه شده اند که البته می تواند گزینه ای برای مدل های بالاتر آن باشد در حالی که چراغ های راهنمای آن از مجموعه چراغ های جلو و عقب به سپر منتقل شده اند.

یک نوار افقی شبیه به شاسی بلند اسپرتیج، چراغ های عقب این خودرو را به یک دیگر متصل کرده است.

بزرگ ترین تغییرات در کابین این خودرو خواهد بود که ساختار داشبورد قدیمی مدل کنونی را با رویکرد طراحی ساده تر و مدرن تری جایگزین کرده است.

یک نمایشگر مرکزی به سبک تبلت بالای داشبورد این خودرو قرار گرفته در حالی که دکمه های فیزیکی کم تری در کنسول وسط آن قرار دارد.

سراتوی جدید دارای فرمان اسپرت تر جدیدی به همراه دریچه های تهویه هوای گرد است که از استینگر الهام گرفته شده اند.

 انتشار تصاویری از طراحی ابتدایی کیا سراتو 2018



نظرات