1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. درز اولین تصویر بدون پوشش از ب‌ام‌و X4 M جدید

درز اولین تصویر بدون پوشش از ب‌ام‌و X4 M جدید

6 مرداد 1397
  • 0

تصویر جدیدی که به تازگی در فضای مجازی منتشر شده برای اولین بار نسخه بدون پوشش ب‌ام‌و X4 M جدید را نشان می‌دهد. در تصاویر پیشین این خودرو که در حال تست در نوربرگ رینگ بوده شاهد پروتوتایپی با پوشش استتاری فراوان بودیم.

 درز اولین تصویر بدون پوشش از ب‌ام‌و X4 M جدید

همان‌گونه که دیده می‌شود روی درب پشتی این خودرو و بالای چراغ لوگوی M چسبانده شده و لوگوی استاندارد X4 نیز زیر آن‌ها قرار دارد. دیفیوزر عقب نیز جدید بوده و فضا را برای استفاده از چهار خروجی اگزوز گرد و بزرگ باز کرده است. همچنین یک اسپویلر کوچک نیز روی لبه صندوق نصب شده است. این خودرو همان آینه‌های جانبی X6 M را قرض کرده است. حدس زدن اینکه رینگ‌های این خودرو منحصربه‌فرد هستند یا خیر مشکل است اما ابعاد آن‌ها باید 21 اینچی باشد.

پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتری بای توربوی بکار رفته در M3 و M4 نیروبخش این شاسی‌بلند خواهند بود اما این خبر هنوز تأیید نشده است. پیشرانه یاد شده قدرتی در حدود 475 اسب بخار دارد. X4 M ارتفاع کمتر، رینگ خای بزرگ‌تر، لاستیک‌های چسبنده‌تر و ترمزهای بزرگ‌تری خواهد داشت. با این تفاسیر شاهد هندلینگ بهتر این خودرو خواهیم بود.

 درز اولین تصویر بدون پوشش از ب‌ام‌و X4 M جدید

احتمالاً سطح تغییرات در کابین X4 M محدودتر خواهد بود. انتظار داریم در این بخش پوشش آلکانترا به همراه تریم فیبر کربنی بکار رود.

خودروی مورد بحث پیش از پایان سال جاری معرفی خواهد شد و از سال آینده به فروش خواهد رسید. نسخه استاندارد X4 در آمریکا از ماه جاری وارد نمایندگی‌های فروش می‌شود. مشتریان اگر خواهان نسخه X4 M40i با قدرت 355 اسبی هستند باید صبر کرده و بودجه‌ای 60450 دلاری برای آن در نظر بگیرند.

ب‌ام‌و X4 M در جایگاهی پایین‌تر از X5 M با قدرت 567 اسب بخار قرار خواهد گرفت. بهای پایه این خودرو نیز می‌تواند تفاوت پرفورمنس با برادر بزرگ‌تر را نشان دهد. قیمت X5 M از 101700 دلار آغاز می‌شود.

 درز اولین تصویر بدون پوشش از ب‌ام‌و X4 M جدید

قطعاً با نزدیک‌تر شدن به زمان معرفی رسمی X4 M اطلاعات بیشتری از جمله پرفورمنس و مشخصات فنی منتشر خواهند شد. البته ب‌ام‌و تا زمان حضور خودرو در نمایندگی‌ها جزئیات رسمی مربوط به قیمت‌گذاری را اعلام نخواهد کرد.

منبع پدال


نظرات