1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. احساس خطر ایران خودرو برای L90 به خاطر ورود ساندرو

احساس خطر ایران خودرو برای L90 به خاطر ورود ساندرو

22 آذر 1394
  • 0

عرضه خودروهای ساندرو از سوی شرکت پارس خودرو موجب شده که شرکت ایران خودرو نیز برای ترغیب مشتریان شرایط ویژه‌ای برای فروش تندر90 اتوماتیک در نظر گیرد.

عرضه رنو ساندرو که پلت‌فرم دیگری از ال90 بوده و قرار بود سالها پیش تولید آن در زیرمجموعه سایپا (پارس خودرو) آغاز شود، سرانجام حالت عملیاتی به خود گرفت و طبق اعلام مسوولان این شرکت از یکشنبه 22 آذرماه به فروش می‌رسد. همین موضوع سبب شده که ایران‌خودرو شرایط فروش ویژه‌ای را از همان روز برای مدل‌های اتوماتیک تندر90 در نظر گیرد.

طبق اظهارات معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو، تندر90 با گیربکس اتوماتیک و با هدیه ویژه 2.5 میلیون تومانی به مناسبت حلول ماه ربیع الاول عرضه می شود. ضمن اینکه به منظور فراهم آوردن امکانات بیشتر برای مشتریانی که از ویلچر استفاده می‌کنند معادل هزینه، تجهیزات بالابر اتوماتیک (تا سقف 2.5 میلیون تومان) به آن ها پرداخت خواهد شد.

مصطفی خان کرمی اظهار کرده که در این طرح برای کسانی که به صورت فوری اقدام به خرید تندر اتوماتیک می کنند 2.5 میلیون تومان - هزینه تجهیزات بالابر اتوماتیک - و برای کسانی که به صورت قسطی خرید می‌کنند، 800 هزار تومان علاوه بر شرایط اقساطی ویژه هدیه در نظر گرفته می‌شود.

به گفته وی متقاضیان می توانند از ساعت 10 صبح روز یک شنبه 22 آذرماه با مراجعه به نمایندگی های مجاز سراسر کشور و پایگاه اینترنتی ایران خودرو به خرید تندر اتوماتیک با هدیه ویژه مبادرت کنند.

طبق اعلام مدیر بازاریابی و فروش سایپا، ساندرو در مدل گیربکس دستی با قیمت 42 میلیون و 900 هزار تومان و در مدل اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و 900 هزار تومان به فروش خواهد رسید. این در حالی است که قیمت نقدی تندر اتوماتیک 47میلیون و 196 هزار تومان است که در این طرح با قیمت نهایی 44میلیون و 696 هزار تومان به فروش خواهد رسید.

حال باید دید واکنش متقاضیان چگونه خواهد بود. آیا آنان حاضرند چهار میلیون تومان بیشتر بابت محصول جدید رنو بپردازند یا این‌که تخفیف 2.5 میلیون تومانی ایران خودرو وسوسه آنها را خاموش می‌کند. با این اوصاف به نظر می‌رسد باید منتظر خبرهای جدید از اعمال تخفیف‌های ویژه تندر90 دنده دستی هم بود.

منبع ایسنا


نظرات