1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان(night edition)

رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان(night edition)

1 آذر 1395
  • 4

با موفقیت روز افزون هیوندای توسان در بازارهای جهانی پس از معرفی نسل جدید، هرچند وقت یکبار شاهد معرفی نسخه‌های ویژه برپایه این خودرو بودیم.

 رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان

حال با خودروهایی که هیوندای برای نمایشگاه سما معرفی کرده بود، عطش داشتن خودروی اسپرت شاسی بلند در میان مخاطبان بسیار بالا رفته است، اما شرکت سازنده بجای تکمیل پروژه‌های اسپرت با پیشرانه‌های قدرتمند، فعلا تنها یک کیت بدنه به اصطلاح اسپرت برای هیوندای توسان ارائه کرده است تا مخاطبانش را با پرداخت هزینه‌ای بیشتر راضی نگه دارد.

اول از همه باید گفت که هیوندای توسان در بازارهای جهانی به پیشَرانه‌های مختلفی مجهز شده است، ولی بر روی نسخه‌ای که با نام "(Night)" شناخته می‌شود، تنها از پیشرانه چهار سیلندر توربوشارژر استفاده شده که می‌تواند با احتراق مخلوط سوخت و هوا در حجم 1.6 لیتری خود، حداکثر نیرویی معادل 175 اسب بخار و همچنین گشتاوری 264 نیوتن متری تولید کند.

 رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان

ابعاد خودرو هم به نسبت مدل استاندارد تغییری احساس نکرده و همچنان شاهد طول کلی 4475 میلی متری، عرض 1850 میلی متری، ارتفاع 1645 میلی متری و در نهایت فاصله بین دو محور 2670 میلی متری هستیم که تنها در ظاهر آن تغییراتی ایجاد شده و حالا شاهد نصب رینگ‌های 19 اینچی آلیاژی مشکی رنگ، جلوپنجره‌ای مشکی رنگ، قاب مشکی رنگ آینه‌ها، سانروف مشکی رنگ و در نهایت رکاب‌های مشکی رنگ هستیم که در زیر درب‌ها و حاشیه گلگیرها قابل مشاهده هستند.

همسو با تغییرات خارجی، در داخل کابین هم یک سری بروزرسانی‌ها صورت گرفته که متاسفانه تصویری از آن ارائه نشده است، ولی شرکت سازنده وعده غربیلک فرمانی اسپرت، قاب آلومینیومی پدال‌ها و در نهایت روکش‌های چرمی مشکی رنگ را داده است.

در آخر هم هیوندای اعلام کرد که نسخه محور جلو محرک این خودرو با جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک را به قیمت 26 هزار و 795 دلاری و همچنین نسخه چهارچرخ محرک این ماشین را در کنار جعبه دنده‌ای 7 سرعته اتوماتیک، به قیمت 28هزار و 195 دلاری به مشتریان عرضه خواهد کرد.

 رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان

 رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان

 رونمایی از نسخه جدید هیوندای توسان

منبع:ایران جیب



نظرات

  • علی رضا علی رضا (3 آذر 1395 ساعت 12:48)

    پرایدو عشقه

  • مازیار مازیار (2 آذر 1395 ساعت 09:55)

    قابل توجه مدیر ابی پوش هاا جاده مخصوص

  • فرزاد فرزاد (1 آذر 1395 ساعت 12:05)

    یعنی یه سری از خودروسازها این خودروها و این پیشرفتها رو میبینن و خودشون رو آتیش نمیزنن و عدالت رو اجرا نمیکنند!
    شرم هم خوب چیزی بود

    علا علا (1 آذر 1395 ساعت 22:50)

    اونا کمیته حمایت از مصرف کننده ندارن ، وزیر خودرو ساز هم همچنین ، مردم پراید ندیده هم ندارن