1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تبدیل سانتافه به غول آفرود هیوندای

تبدیل سانتافه به غول آفرود هیوندای

19 مهر 1395
  • 0

هیوندایی تلاش بی‌پایان خود را برای نمایش مدل جدید آفرودیش در رویداد خودروهای مفهومی "سما" آغاز کرده است. سما مخفف لاتین (انجمن بازار تجهیزات ویژه) در دنیای اتومبیل‌ها و افترمارکت‌ها است.

 هیوندای سانتافه آفرود برای نمایشگاه سما

به گزارش مجله تخصصی "اتومبیل‌مگ"، این خودروساز کره‌ای به دلیل نمایش مدل‌های مفهومی عجیب و غریب در رویداد "سما" معروف است. در حال حاضر تیم کنونی برای شرکت در سما تمام فعالیتش را روی ساخت یک سانتافه با قدرت‌های فوق‌العاده آفرودی قرار داده است.

مانند اکثر مدل‌های کانسپت که در نمایشگاه "سما" به عنوان یک اثر اغراق‌آمیز، فانتزی یا خیالی مطرح می‌شوند، تلاش شده این مدل با همکاری گروه‌های سازنده کمی کاربردی‌تر خلق شود.

هیوندایی برای تشریح مشخصات فنی خودرو کمی خساست به خرج داده است، اما چیزی که تاکنون مشخص است استفاده از یک موتور اصلاح شده 3.3 لیتری V-6 برای این غول بزرگ است. در این خودرو دریچه‌های هوا، سامانه خنک کننده و سامانه اگزوز ارتقاء‌ یافته یا تغییر کرده‌اند. ارتفاع خودرو افزایش یافته و موتور قدرت بیشتری برای حرکت در ارتفاعات دارد.

سامانه تعلیق در این مدل سانتافه به دلیل قابلیت‌های آفرودی تقویت شده است. چرخ های 17 اینچی، یک بسته سنگین روشنایی و قفسه‌های سفارشی در آن به کار رفته‌اند.

منبع:ایران جیب



نظرات