1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

17 آبان 1394
  • 0

جنسیس به یک برند مجزا تبدیل خواهد شد. شنیدن این خبر کم و بیش قابل انتظار و از مدتها قبل پیش‌بینی شده بود. هیوندای قصد دارد برند جدیدی با عنوان جنسیس که تاکنون جزو محصولات رده بالای هیوندای بوده ایجاد کند و تحت عنوان جنسیس چندین محصول لوکس و تمام عیار را به بازارهای جهانی عرضه کند.

از 5سال گذشته که هیوندای تازه مدل جنسیس را به بازارهای جهانی عرضه کرده بود خبرهای متعددی در خصوص نیت هیوندای برای جدانمودن جنسیس از چرخه محصولاتش و تولید مستقل آن مخابره کرده بودند که سرانجام و با حرکات جدید هیوندای، این امر در شرف وقوع است. هیوندای خودروساز کره‌ای گفته قصدش از تولید محصولاتی با عنوان جنسیس، تولید خودروهایی در بالاترین رده از تجهیزات، عملکرد، طراحی و استانداردهای ایمنی است. مسئولان هیوندای انتظار دارند با استفاده از شبکه گسترده فروش و نمایندگی‌های مجاز هیوندا، به فروش بالای جنسیس بپردازند.

قرار است جنسیس تا پایان دهه دوم قرن بیست و یکم در یک حرکت آرام و متوازن با کمک هیوندای پدرخوانده جاه‌طلبش به تولید محصولات لوکس بپردازد و از شش محصول جدید که با استفاده از یک ساختار الفبایی متداول نامهای از قبیل G70 ,G80 و G90 خواهند داشت رونمایی کند. جزئیات دقیقی در مورد محصولات جنسیس و زمان رونمایی و عرضه آنها از جانب این شرکت اعلام نشده است اما قطعا محصولاتی در قامت جنسیس سدان‌‌، جنسیس کوپه و اکئوس جزو پرچمداران جنسیس خواهند بود. احتمالا یک اس‌یو‌وی یا کراس‌اووری اندازه متوسط که بر روی پلاتفورم هیوندای جنسیس تولید خواهد شد و یک سدان کوچک در سبد محصولات آتی این برند قرار خواهد گرفت و هیوندای بازار را با بسته‌ای کامل از خودروهای کره‌ای لوکس و جالب تحت عنوان جنسیس شوکه خواهد کرد. گفته ‌می شود اس‌یو‌وی ساخت جنسیس تا سال 2019 به بازار عرضه خواهد شد.

احتمالا از میانه سال 2016 لوک دانکرولوک طراح مشهور محصولات گروه فولکس‌واگن حاصل کارش در هیوندای را نمایان خواهد کرد و با تزریق المان‌های حیاتی شرکت‌های بزرگ به محصولات برند تازه تاسیس جنسیس گامی تازه در مسیر توسعه هیوندای برمیدارد. برمبنای اخبار موثق دانکرولوک قرار است سرطراح برند جنسیس و پیتر شریر در سمت مدیر طراحی برند هیوندای به فعالیت خود ادامه دهند و هیوندای می‌خواهد در ادامه مسیر علاوه بر تاکید بر خواص ورزشی و اسپرت، نظم و توازن در طراحی را به محصولاتش از جمله برند جنسیس بیش از پیش تزریق نماید.

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

 تبدیل جنسیس به برند لوکس هیوندا

منبع پدال


نظرات