1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تصاویر جاسوسی از داخل کابین هیوندا Equus مدل 2017

تصاویر جاسوسی از داخل کابین هیوندا Equus مدل 2017

23 اسفند 1393
  • 1

به تازگی تصاویر جاسوسی از فضای داخل اتومبیل لوکس نسل بعدی هیوندای یعنی Hyundai Equus 2017 به بیرون درز کرد. البته دسامبر ۲۰۱۴ نیز تصاویری جاسوسی از این اتومبیل در کره جنوبی منتشر شد که این موضوع نشان از ادامه آزمایش اتومبیل توسط هیوندای می دهد.

همچنین تصاویر جاسوسی جدید Hyundai Equus 2017 نیز در پارکینگی در کره جنوبی گرفته شده است. متاسفانه بخش زیادی از داشبورد به دلیل قرار دادن روکشی برروی آن مخفی است و تنها می توان علامت لوکس Equus را در وسط فرمان مشاهده کرد.

از آنجایی که صندلی ها و درب ها پوششی ندارند می توان متوجه شد که به چه شکل می باشند. باتوجه به تصاویر صندلی ها چرمی و به رنگ روشن هستند و بخش هایی از درب و داشبورد از جنس چوبی باکیفیت و قهوه ای رنگ می باشند.

همچنین به نظر می رسد هیوندای از Peter Schreyer طراح موفق کمپانی های کیا و همین شرکت خواسته تا در طراحی این اتومبیل تجدید نظر کند و شکلی تحول یافته به آن دهد. هیوندای برنامه ریزی کرده تا Hyundai Equus 2017 را در سال آینده یا ۲۰۱۷ عرضه کند .

از ویژگی های این اتومبیل می توان به یک موتور V8 ، چهار چرخ محرک، گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک که هیوندای در جدیدترین گزارشی خبر از استفاده گیربکس ۱۰ سرعته اتوماتیک در این اتومبیل لوکس داده و باید منتظر زمان عرضه بود تا دقیقا مشخص شود از کدام گیربکس بهره برده است.

Hyundai Equus فعلی در نمایشگاه New York AutoShow سال ۲۰۱۰ رونمایی و در همان سال عرضه شد. در حقیقت Hyundai Equus 2017 را می توان نسخه کشیده Genesis دانست که با قابلیت های جدید و موتور قدرتمند همراه است.

شما می توانید در ادامه تصاویر جاسوسی منتشر شده از فضای داخل Hyundai Equus 2017 را مشاهده کنید:

 تصاویر جاسوسی از داخل کابین هیوندا Equus مدل 2017

 تصاویر جاسوسی از داخل کابین هیوندا Equus مدل 2017

 تصاویر جاسوسی از داخل کابین هیوندا Equus مدل 2017



نظرات

  • آفرین آفرین (23 اسفند 1393 ساعت 06:36)

    این جاسوس ها همان ستون پنجم هستند ، نمی گذارند یارو کارش بکند .