1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

28 آذر 1395
  • 2

هیوندای النترا به عنوان خودرویی مقرون به صرفه و جمع و جور مطرح است اما گاهی انتخاب بهترین آپشن‌ها و بالاترین سطح تجهیزات می‌تواند قیمت یک خودروی نظیر آن را به حدی بالا برد که از برادر بزرگ‌تری چون سوناتا نیز گران‌تر باشد.!

 هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

در اوایل این ماه، هیوندای یک نسخه رده بالا از سری جدید نسخه ارزشمند یا Value Editio را برای مدل کوچکتر اکسنت معرفی نموده بود. هم اکنون همین گزاره برای النترا نیز در دسترس قرار گرفته است.

این سطح تجهیزات در مدل 2017 النترا با بالاترین سطح از تجهیزات ایمنی، رفاهی و فناوری ترکیب گردیده است. پکیج نرم‌افزاری تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک و عبور وسایل در پشت و تغییر لاین جاده همراه با چراغ‌های روزتاب ارائه می‌شود.

 هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

در این مجموعه همچنین سانروف شیشه‌ای الکتریکی، گرم‌کن صندلی‌های جلو، فرمان با روکش چرمی، روکش چرمی دسته دنده، سیستم تهویه اتوماتیک دو ناحیه‌ای، ورود بدون کلید، استارت دکمه‌ای، دوربین دید پشت، آینه وسط کاهنده نور عقب به صورت خودکار، قطب ما و سیستم هوم لینک و ناوبری همراه با نمایشگر لمسی 7 اینچی با اتصال بلوتوث و پشتیبانی از اندروید اتو و اپل کارپلی لحاظ گردیده‌اند.

 هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

تمامی این تجهیزات شامل قیمتی 3100 دلاری می‌شوند که قیمت 17150 دلاری پایه النترا را به 20250 دلار افزایش می‌دهند. البته اگر این گزینه‌ها را به صورت جداگانه سفارش دهید 1215 دلار باید بیشتر پرداخت کنید که بدین ترتیب سفارش نسخه Value Edition بسیار مقرون به صرفه‌تر خواهد بود. البته اگر هنوز هم چیزهای لوکس یا اسپرت بیشتری می‌خواهید می‌توانید نسخه لیمیتد النترا با قیمت 22350 دلار و یا اسپرت با قیمت 22750 دلار را نیز انتخاب نمایید.

 هیوندای و یک نسخه رده بالا از النترا

منبع:carscoops



نظرات

  • محمدرضا محمدرضا (28 آذر 1395 ساعت 22:14)

    نسل قبل قشنگنر بود

  • amin amin (28 آذر 1395 ساعت 19:06)

    پیشرفت زیادی داشته نسبت به قبل
    یه گزینه فوق العاده مناسبه تو رنج حدود 130