1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. گالوینگ آینده مرسدس با موتور هیبریدی

گالوینگ آینده مرسدس با موتور هیبریدی

1 بهمن 1393
  • 0

 گالوینگ آینده مرسدس با موتور هیبریدی

مرسدس AMG در حال برنامه‌ریزی برای یک خودروی هایپرکار جدید است. مدتی پس از توقف تولید مدل ممتاز SLS AMG که آفتاب آن تنها 5 سال درخشش داشت و نام ستاره بنز را با درهای گالوینگ یا بال پرنده دوباره زنده نمود، رئیس AMG از یک گالوینگ جدید به یادبود 300SL افسانه ای سخن می‌گوید.

توبیاس مورس، در گفتگو با موتورترند توضیح می‌دهد که مرسدس AMG برای آوردن فن‌آوری خودروهای مسابقه ای به خیابان‌ها آماده است و نتیجه کار آن‌ها چیزی مانند یا فراتر از پورشه 918 افسانه ای خواهد بود.

مرسدس AMG می‌خواهد همانند پورشه و در همان سطح به عنوان سازنده خودروهای اسپرت آلمانی مطرح باشد.

این بدان معناست که این سوپرکار با ویژگی‌هایی چون پیشرانه هیبریدی و تجارب برگرفته از تیم موفق فرمول یک این شرکت و همچنین از تجربه قبلی روی خودروی الکتریکی SLS AMG تبدیل به گل سرسبد خودروهای تکنولوژیکی اسپرت خواهد شد.

در حال حاضر موتور خودروهای SLS و GT همانند سایر مرسدس‌ها در جلو قرار دارد اما خودروی آینده به احتمال زیاد به صورت موتور وسط و انتقال نیرو به چهار چرخ معرفی خواهد شد. این یک هایپرکار تمام‌عیار همانند 918 اسپایدر می‌باشد. شاید موتور بنزینی آن از موتور 8 سیلندر 4.0 لیتری جدید AMG با توربوشارژر دوقلو تشکیل گردد. بعلاوه سیستم الکتریکی و یا حتی ذخیره انرژی جنبشی همانند لافراری FXX.

در هر صورت تمام این صحبت‌ها تا معرفی نسخه اولیه این خودرو در حد حدس و گمان باقی خواهد ماند و باید دید که مرسدس وارد بازی ابرقدرتهای اسپرت می‌شود یا خیر.

منبع پدال


نظرات