1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هامر H2 ویلنر : غولی با نقش اژدها

هامر H2 ویلنر : غولی با نقش اژدها

21 تیر 1393
  • 0

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر

هامر دیگر در تولیدات جنرال موتورز جایی ندارد. خودرویی شاسی‌بلند بزرگ و غول‌پیکر که دیگر با استانداردهای سوخت و محیط‌زیست نمی‌توانست سازگار باشد. اما ویلنر بلغاری هم متخصص رجوع به خودروهای از رده خارج و بهبود طراحی آن‌ها مخصوصاً طراحی کابین آن‌هاست.

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر

بنابراین ویلنر به سراغ هامر H2 آمده و دستی به سر و روی آن کشیده است. صندلی‌ها، داشبورد، سقف، درب‌ها، فرمان و دکوراسیون داخلی همگی دچار تغییر شده‌اند. استفاده از چرم ناپا و آلکانترا با ترکیب رنگی زرد و مشکی و با نقوشی از اژدهای چینی که روی آن‌ها گلدوزی شده است، کاملاً متمایز و عجیب شده‌اند. فضای بیرون بدنه هم به همین ترتیب با رنگ بدنه زرد و نقش و نگار سیاه تزئین شده‌اند که می‌تواند نگاه هر رهگذری را به سوی خود جلب کند.

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر

آزدهای چینی را نمادی از ثروت و شانس می‌دانند اما علاوه بر آن نشان دهنده قدرت نیز می‌باشد. پس نقش‌های این اژدهای زرد می‌تواند پیام‌هایی برای مشتریان چینی و بیانگر تمایل آن‌ها به نمایش قدرت باشد.

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر

ویلنر قسمت نمایشگرهای داشبورد را با دیودهای LED تجهیز کرده است. حتی جیب درها نیز با روکش چرم پوشانده شده‌اند. بدین ترتیب فضای داخلی لوکس و بدیعی خلق گردیده است. از سایر تجهیزات خاص این مدل نیز باید به رینگ‌های چرخ عظیم‌الجثه 26 اینچی آن اشاره کرد که توانایی عبور از هر مانعی را به آن می‌دهد. رکاب‌های جانبی، گلگیرهای کرومی، لوله‌های اگزوز جدید، تزئینات کرومی مختلف روی بدنه و باربندهای اختصاصی روی سقف از دیگر موارد در نظر گرفته شده توسط ویلنر برای هامر H2 می‌باشند.

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر

با این وجود تغییراتی در پیشرانه هشت سیلندر 6.2 لیتری 393 اسبی این خودرو اعلام نشده است.

غولی با نقش اژدها: هامر H2 ویلنر



نظرات