1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هوندا HR-V مدل 2016 قیمت گذاری شد

هوندا HR-V مدل 2016 قیمت گذاری شد

17 اردیبهشت 1394
  • 1

هوندا با HR-V مدل ۲۰۱۶ باز هم آمده تا شکوفایی بیشتری برای کلاس کراس‌اور کامپکت رقم بزند؛ خودرویی که شروع قیمتش از ۱۹۹۹۵ دلار است که این قیمت شامل هزینه تحویل نیز می‌شود. این قیمت زیر ۲۰ هزار دلار باعث می‌شود تا HR-V بتواند از این لحاظ با رقبایی مانند جیپ رنگید ۱۸۹۹۰ دلاری رقابت خوبی داشته باشد. این در حالی است که قیمت آن از نیسان جوک کهنه‌کار حدود ۱۰۰۰ دلار کمتر است.

مدل پایه LX هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ دارای امکانات استانداردی چون دوربین نمای عقب، ارتباط بلوتوث و یک پورت USB است. ولی در همین حال خبری از صفحه لمسی نیست و این امکان در تریم‌های بالاتر فراهم است. انتخاب سیستم انتقال قدرت متغیر پیوسته، هزینه‌ای برابر ۸۰۰ دلار در پی دارد. با این حال، مجموع ۲۰۸۷۵ دلار باعث می‌شود که مصرف سوخت بهینه‌تری از این خودرو شاهد باشیم؛ ۸/۴ لیتر در شهر و ۶/۷۲ لیتر در جاده در هر ۱۰۰ کیلومتر. اگر در HR-V از گیربکس دستی استفاده شود، این مصرف سوخت به ۹/۴۱ لیتر در شهر و ۶/۹۲ لیتر در جاده افزایش پیدا می‌کند. برای آن که بتوانید از دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک استفاده کنید، بایستی حتماً تیک مربوط به CVT را بزنید و در همین حال، باید هزینه اضافی برابر ۱۲۵۰ دلار پرداخت کنید. مدل‌های دو دیفرانسیل هوندا HR-V مصرف سوختی برابر ۸/۷۱ لیتر در شهر و ۷/۳۵ لیتر در جاده خواهند داشت.

هوندا HR-V EX مدل ۲۰۱۶ با گیربکس دستی ۶ دنده و دیفرانسیل جلو، دارای شروع قیمتی برابر ۲۲۰۴۵ دلار است. امکانات این مدل کمابیش شبیه به مدل کوچکتر «فیت» هستند که این کراس‌اور بر اساس آن ساخته شده است. در HR-V EX، هوندا تجهیزاتی را مانند سیستم هوندا LaneWatch، استارت فشاری و یک نمایشگر لمسی ۷ اینچی با امکان استفاده از پاندورا اضافه کرده است. همانند تریم LX، در این تریم نیز می‌توان با پرداخت ۸۰۰ دلار به یک سیستم CVT دسترسی پیدا کرد و همین‌طور با ۱۲۵۰ دلار می‌توان یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک در اختیار داشت.

تریم EX-L بالاترین سطح از هوندا HR-V است که در آن با امکاناتی چون صندلی‌های چرمی همراه با گرم‌کن، گرم‌کن آینه‌های بغل، پدل‌شیفتر، سیستم‌ راهبری و رادیوی ماهواره‌ای روبرو می‌شوید. شروع قیمت مدل سطح بالای EX-L از ۲۵ هزار و ۴۷۰ دلار است که این مبلغ برای مدل با دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک به ۲۶۷۲۰ دلار می‌رسد.

در تمام نسخه‌های هوندا HR-V مدل ۲۰۱۶ برای پیشرانه از یک موتور ۱/۸ لیتری با چهار سیلندر در یک ردیف استفاده می‌شود که قدرتی برابر ۱۴۱ اسب‌بخار تولید می‌کند و از مدل «سیویک» گرفته شده است. HR-V که در بین مدل‌های فیت هاچ‌بک و CR-V کراس‌اور قرار می‌گیرد، به‌زودی در بازار خودرو حاضر خواهد بود.

منبع پدال


نظرات

  • پوریا ایرانی پوریا ایرانی (17 اردیبهشت 1394 ساعت 21:47)

    با قیمت خوبی عرضه میشه