1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

4 مرداد 1394
  • 0

سرانجام هوندا مدل 2016 سدان پرفروش و محبوب خود، آکورد را با تغییراتی ملایم در داخل و خارج به بازار ارائه کرد. در بیرون، دماغه خودرو به‌طور کلی دست‌نخورده باقی مانده اما بازطراحی دقیقی در چراغ‌ها و جلوپنجره خودرو انجام گرفته و سپر جلو مجسمه‌ای‌تر از همیشه به دو ورودی هوای مربعی شکل و یک دهانه بزرگ مجهز شده است که در دوطرف آن لامپ‌های LED قرار دارند. با عنایت به زبان طراحی جدید هوندا، جلوپنجره آکورد به‌روز گشته و به محصولات جدید هوندا شبیه‌تر شده است. چراغ‌های جلو با انبوهی از لامپ نیز از حالت مستطیلی خارج شده و دو گوشه آن به نواری کرومی آمیخته شده که جلوی خودرو را سرتاسر دربر گرفته است. هم‌اکنون می‌توان ادعا کرد پوزه آکورد به‌شدت به محصولات آکورا شبیه شده است. در قسمت عقب خودرو هوندا تقریباً شکل قبلی خود را حفظ کرده است و تنها تغییراتی ملایم در شکل داخلی چراغ‌های عقب و قسمت پایین سپر داده است.

هوندا آکورد 2016 مملو از تکنولوژی است و نخستین بار است که همزمان از سیستم اپل کار پلی و اندروید استفاده می‌کند. یک صفحه نمایش 7.7 اینچی ضد نور برای امور صوتی و تصویری و یک صفحه 7 اینچی برای اطلاعات و نمایش وضعیت خودرو باعث شده تا شما کاملاً احساس تکنولوژیک بودن را در هوندا آکورد تجربه کنید. علاوه بر این همه مشتریان هوندا می‌توانند تریم سنجش هوندا را بدون توجه به مدل خودرو به لیست تجهیزات خود اضافه کنند. این مجموعه پیشرفته شامل سیستم کمکی ترمز برخورد از جلو، سیستم ترمز اضطراری، کروز کنترل تطبیقی و سیستم نگه‌دارنده خودرو در میان خطوط است که به راننده کمک می‌کند تا با نهایت ایمنی به رانندگی بپردازد.

هوندا خودروساز برجسته ژاپنی برای مدل 2016 آکورد رده‌ها و تریم های مختلفی را در نظر گرفته است. ازجمله تجهیزاتی که به آکورد جدید اضافه شده این است که در تمام مدل‌ها دوربین چرخان و چند زاویه‌ای برای دید عقب وجود دارد که برای حفظ ایمنی به راننده کمک بسیاری می‌کند. این در حالی است که آکورد در مدل‌های بالاتر از تجهیزاتی همچون لامپ‌های جلو با قابلیت پخش بهتر نور، صندلی‌های عقب مجهز به گرم‌کن، برف‌پاک‌کن مجهز به حسگر باران و سنسورهای پارک دوبل سود می‌برد.

در بخش مکانیکی هوندا تغییراتی ایجاد کرده و خریداران می‌توانند از میان دو پیشرانه 185 اسبی،4 سیلندر و 2.4 لیتری با 181 پاوند فوت گشتاور، و یا 3.5 لیتری 6 سیلندر با 252 پاوند فوت گشتاور و 278 اسب بخار قدرت یکی را انتخاب کنند. گونه 4 سیلندر را می‌توان با یک جعبه‌دنده شش سرعته دستی و یا CVT انتخاب کرد اما برای گونه شش سیلندر دو گیربکس شش سرعته اتوماتیک و یا دستی در دسترس است. برای مدل‌های بالا در گونه 4 در و کوپه از رینگ‌های 19 اینچی استفاده شده است. خریداران از ماه آگوست میلادی می‌توانند برای مدل‌های کوپه و 4 در آکورد 2016 پول‌هایشان را خرج کنند اما هنوز مشخص نیست این مبلغ چقدر باشد.

همچنین گفته شده گونه هیبریدی این مدل در ابتدای سال 2017 معرفی می‌گردد. آکورد در بازارهای جهانی رقبای سرسختی از جمله تویوتا کمری، مزدا 6، فولکس‌واگن پاسات، هیوندای سوناتا، کیا اپتیما و فورد فیوژن دارد که همگی درصدد هستند تا سهمی بیشتر از بازار را به‌دست آورند. به‌تازگی اعلام شده آکورد برای چندمین بار متوالی در فهرست ده خودروی پرفروش 6 ماهه اخیر بازار آمریکا قرار گرفته است.

 هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

 هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

 هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

 هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

 هوندا آکورد 2016 با تغییرات جزئی

منبع پدال


نظرات