1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

1 تیر 1393
  • 1

هیوندای در ایالات‌متحده یک عضو جدید را به خانواده سوناتا افزوده است: اکو. خودرویی که برای تطابق بیشتر با محیط‌زیست و مصرف سوخت پایین، بهینه شده است.

معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

اگر علاقه‌مند به صرفه‌جویی چند دلاری یا چندین هزار تومانی در هر بار سوخت‌گیری باشید، حتماً به این مدل هم علاقه‌مند خواهید شد. به لطف استفاده از موتور چهار سیلندر 1.6 لیتری بنزینی مجهز به توربوشارژر، مصرف سوخت این خودرو لااقل 10 درصد مقرون به صرفه‌تر و کمتر از مدل 2015 SE می‌باشد. مصرف سوخت مدل اکو در شهر، 8.4 لیتر و در جاده، 6.19 لیتر و به صورت ترکیبی، 7.35 لیتر در هر صد کیلومتر می‌باشد.

معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

قدرت پیشرانه این موتور کوچک، 177 اسب بخار و گشتاور آن 264 نیوتن متر است که در مقایسه با موتور 2.4 لیتری مدل SE با قدرت 185 اسب بخار، در جایگاه پایین تری قرار می‌گیرد. برای انتقال نیرو از یک گیربکس هفت سرعته اتوماتیک با کلاچ دوگانه و امکان تعویض دستی دنده، استفاده می‌شود که نیرو را مطابق سایر مدل‌های سوناتا به چرخ‌های جلو، گسیل می‌نماید.

معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

سوناتا مدل اکو، لیستی طولانی از امکانات را ارائه می‌کند. تجهیزاتی مثل سیستم اطلاعات و سرگرمی با صفحه نمایش 5 اینچی لمسی، سیستم تله ماتیک بلولینک، دوربین دید عقب، دستگیره‌های کرومی، صندلی راننده الکتریکی با ده جهت و حالت قابل تنظیم، چراغ‌های جلوی اتوماتیک، جلوپنجره مشبک کرومی و سایر تجهیزاتی که به صورت استاندارد در این مدل نصب می‌شوند.

معرفی مدل اکوی سوناتا با مصرف سوخت 7.3 لیتر

با پرداخت 4100 دلار اضافی می‌توان بسته کامل امکانات را شامل صفحه نمایش 8 اینچی، کنترل دما و تهویه دو ناحیه‌ای اتوماتیک، روکش چرم صندلی‌ها و لوازم، دستگیره خارجی درها با نور داخلی، سیستم تشخیص نقاط کور، هشدار ترافیک از روبرو و عقب، هشدار خروج از خط و آیتم‌های اضافی دیگر را نیز دریافت کرد.

قیمت پایه سوناتا اکو 23275 دلار می‌باشد و تولید آن از تابستان امسال در آلابامای آمریکا، آغاز خواهد شد.

منبع پدال


نظرات

  • یوونتوس یوونتوس (1 آبان 1393 ساعت 00:28)

    مدل قبلیش خیلی زیباتر بود.