1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

7 مهر 1396
  • 0

تیونر مشهور، AC اشنایتزر که به شکل تخصصی به تقویت محصولات کمپانی ب‌ام‌و می‌پردازد، این بار سراغ نسل جدید سری ۵ رفته و هر دو نسخه سدان و واگن را دست‌خوش تغییر کرده است. این مدل به‌تازگی وارد بازار شده و زمان زیادی از معرفی آن نمی‌گذرد، به همین دلیل AC اشنایتزر هنوز همه نسخه‌ها را به‌صورت آماده برای تقویت در اختیار ندارد.

 تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

این کمپانی در حال حاضر، پکیج تقویتی‌ را برای دو موتور عرضه می‌کند. به لطف تغییرات اعمال شده روی ۵۴۰i که از موتور ۳ لیتری ۶ سیلندر خطی با توان ۳۴۰ اسب‌بخار در حالت عادی بهره می‌برد، اکنون قادر است ۴۰۰ اسب‌بخار قدرت تولید کند. برای علاقه‌مندان به موتورهای دیزلی هم نسخه ۵۳۰d با موتور دیزلی ۳ لیتری ۶ سیلندر در نظر گرفته‌شده که در حالت استاندارد، ۲۶۵ اسب‌بخار قدرت دارد و پس از تغییرات، این قدرت به ۳۱۵ اسب‌بخار می‌رسد.

 تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

AC اشنایتزر قول داده تا مدل‌های دیگری چون M550i، ۵۳۰i و ۵۲۰d را هم با کیت‌های تقویتی عرضه کند. این تیونر، سیستم‌های اگزوز جدیدی را هم برای محصولاتش در نظر گرفته است که صدای بهتری تولید می‌کنند. این اگزوزها با سراگزوزهای فولادی، کروم یا مشکی‌رنگ قابل انتخاب هستند. اما در کنار تغییرات پیشرانه، این تیونر از ظاهر خودرو هم غافل نشده است. ارتفاع خودرو در جلو ۲۵ میلی‌متر و در عقب ۲۰ میلی‌متر کاهش یافته است. AC اشنایتزر همچنین طیف گسترده‌ای از قطعات بدنه را برای سری ۵ در دسترس قرار داده است.

 تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

مدل‌های پکیج M-Technik در بخش‌های مختلفی تغییر داده می‌شوند تا ظاهر تهاجمی‌تر و خشن‌تری داشته باشند. ازجمله این قطعات می‌توانیم به اسپویلر جلوی جدید، اسپلیتر، رکاب‌های جانبی و دیفیوزر اشاره کنیم. همچنین در نسخه سدان اسپویلر سقف و باله عقب عرضه می‌شود. البته مشتریان نسخه واگن هم می‌توانند اسپویلر را سفارش دهند. برای هرچه بهتر شدن ظاهر خودرو، روکش آینه‌ها از جنس کربن هستند. AC اشنایتزر دستی هم به داخل کابین کشیده و تریم آلومینیومی برای پدال‌ها و مخمل برای کف خودرو عرضه کرده است.

 تیونینگ نسل جدید سری 5 توسط AC اشنایتزر

منبع


نظرات