1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. به زودی نسل جدید سوبارو «فارستر» معرفی می شود

به زودی نسل جدید سوبارو «فارستر» معرفی می شود

2 فروردین 1397
  • 1

کمپانی خودروسازی سوبارو در نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، نسل جدید سوبارو فارستر را به طور رسمی معرفی خواهد کرد.

حدود 2 سال پیش شرکت خودروسازی سوبارو یک نسخه فیس لیفت از خودروی شاسی بلند "فارستر" معرفی کرد تا همچنان حیات این برند در بازارهای جهانی حفظ شود، اما حالا شرکت خودروسازی سوبارو برای ایجاد یک تغییر بزرگ در محصولات خود بویژه "فارستر"، نسل جدید آن را آماده کرده و قصد دارد در اولین روز از نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، آن را معرفی کرده و در معرض دید عموم قرار دهد.

 به زودی نسل جدید سوبارو «فارستر» معرفی می شود

جهت اطلاع بد نیست بدانید که نمایشگاه بین المللی نیویورک آمریکا، کار خود را از تاریخ 28 مارس سال جاری و حدودا 10 روز دیگر آغاز خواهد کرد و شرکت خودروسازی سوبارو قصد دارد تا به وقت محلی آمریکا، نسل جدید "سوبارو فارستر" را راس ساعت 1:45 دقیقه بعد از ظهر معرفی کند که پس از معرفی رسمی، جزییات آن را مورد بررسی قرار خواهیم داد.

همانطورکه انتظار می‌رفت، به غیر از انتشار یک تصویر پیش نمایش تاریک که تنها چراغ‌های عقب "سوبارو فارستر" را نشان می‌دهد، هیچگونه اطلاعات دقیقی از مشخصات فنی و ویژگی‌های اتومبیل ارائه نشده است، اما شایعاتی وجود دارد که شرکت خودروسازی سوبارو همچنان قدرت مورد نیاز این اتومبیل را از موتورهای چهار سیلندر بوکسور تامین خواهد کرد و این احتمال وجود دارد که از یک جعبه دنده اتوماتیک CVT برای دریافت و انتقال نیروی آن به سمت چرخ‌ها استفاده شود.

طبق ادعای منابع خبری، نسل جدید "سوبارو فارستر" بر روی پلتفرم جهانی SGP توسعه پیدا کرده است که پیش از این نسخه جدید "سوبارو ایمپرزا" برمبنای آن ساخته شده است. در صورت اینکه شرکت خودروسازی سوبارو چنین کاری انجام داده باشد، می‌توان انتظار داشت که نسخه جدید سوبارو فارستر فضای کابین بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد که جزییات بیشتر آن را بعد از رونمایی بررسی خواهیم کرد.



نظرات

  • Heshaam Heshaam (3 فروردین 1397 ساعت 07:26)

    سوبارو ، ماشین های خوبی بودند.وامیدوارم با آمدن نسل جدیدسوباروها..قشنگترین وپُرفروش ترین ماشین های دُنیاباشند...