1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. GAZ 69 روسی با موتور V8

GAZ 69 روسی با موتور V8

25 آذر 1394
  • 0

مدل کلاسیک گاز 69، یک پکیج اصلاحات کامل از تیونر روسی، «تراک گاراژ» دریافت کرده است. تراک گاراژ نامی است که کمتر در دنیای افتر مارکت شناخته شده است، ولی شاید این پروژه تیونینگ گاز 69 بتواند نگاه‌ها را به سمت این کمپانی جلب کند. مهندسان تراک گاراژ در سنت پترزبورگ روسیه برنامه دارند تا تعداد ۱۲ نمونه از این «بزهای کوهی» را به هیولاهای V8 با ظاهری متفاوت تبدیل کنند.

در حال حاضر تنها یک نمونه از آنها به پایان رسیده و از یک موتور ۶/۴ لیتری V8 همی بهره‌مند شده که قدرتی به میزان ۴۶۵ اسب‌بخار برایش به همراه دارد. این قدرت از طریق یک سیستم دیفرانسیل تمام‌چرخ متحرک و یگ گیربکس اتوماتیک به چهار چرخ خودرو منتقل می‌شود. از دیگر بهینه‌سازی‌های تکنیکی خودرو می‌توان به مواردی چون کویل‌اورهای تنظیم‌شونده، دیفرانسیل عقب ARB، دیسک‌های ترمز «ترا فلکس» برای تمام چهار چرخ و چرخ‌های آلیاژی ۱۷ اینچی با تایرهای ۳۵ اینچی آفرود اشاره کرد.

در داخل کابین این مدل تیونینگ گاز 69 با فضایی قدیمی مواجه می‌شوید که برخی تجهیزات جذاب مانند صندلی‌های تنظیم‌شونده الکتریکی پوشیده از چرم و یک سیستم صوتی مدرن با رابط بلوتوث و آی‌فون در آن به چشم می‌خورند.

برای دیگر نمونه‌های باقی مانده، تراک گاراژ استفاده از موتورهای ۵/۷ یا ۶/۱ لیتری و آپگرید‌های فنی مشابه را پیشنهاد می‌کند. برخی از آنها شامل یک سقف نرم جمع‌شونده نیز می‌شوند و این در حالی است که برای کابین بعضی از آنها یک سقف سخت کلاسیک درنظر گرفته شده است. همچنین یک سری رنگ‌آمیزی‌های متفاوت نیز در دسترس قرار دارند و قیمت‌‌ها نیز از حدود ۵۷ هزار و ۷۷۰ دلار شروع می‌شوند.

 GAZ 69 روسی با موتور V8

 GAZ 69 روسی با موتور V8

 GAZ 69 روسی با موتور V8

 GAZ 69 روسی با موتور V8

 GAZ 69 روسی با موتور V8

 GAZ 69 روسی با موتور V8

منبع پدال


نظرات