1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. افت قیمت بنزین در آمریکا

افت قیمت بنزین در آمریکا

13 بهمن 1394
  • 0

شنیدن افت قیمت بنزین در ایالات‌متحده آمریکا به زیر یک دلار به‌طور رسمی جای خوشحال برای ساکنین آنجا در پی خواهد داشت. در ابتدای سال جاری میلادی یک تحلیل از انجمن اتومبیل آمریکا (American Automobile Association) در مورد افت قیمت بنزین در سال پیش رو منتشر شد. این‌طور که به نظر می‌رسد این کاهش قیمت از ایالت میشیگان آغاز خواهد شد و قیمت هر گالن بنزین به کمتر یک دلار خواهد رسید. درواقع، پمپ بنزین فروشگاه Beacon & Bridge در هاستون لیک قیمت 78 سنت را برای هر گالن بنزین در نظر گرفته است. هر گالن آمریکا معادل با 3.78 لیتر است.

انجمن اتومبیل آمریکا در میشیگان اعلام کرده که قیمت بنزین به‌طور تقریبی 13 سنت نسبت به هفت روز گذشته کاهش پیدا کرده است. به‌عنوان مثال قیمت سوخت پمپ‌بنزین واقع در هاستون لیک 98 سنت بود. در شهر دیترویت قیمت متوسط هر گالن 1.73 دلار است که نسبت به هفته گذشته 12 سنت کاهش قیمت پیدا کرده است.

این موضوع تنها برای رانندگان آمریکا یک خبر خوب است، مخصوصاً افرادی که صاحب خودروهای بزرگی هستند که مصرف سوخت آنها به‌هیچ‌وجه اقتصادی نیست. هرچند تمام ساکنان آمریکا می‌بایست از این کاهش تا هر زمان که طول می‌کشد، خوشحال باشند زیرا در آینده‌ای نه چندان دور قیمت بنزین به سطح معمولی خود باز خواهد گشت.

 افت قیمت بنزین در آمریکا

 افت قیمت بنزین در آمریکا

 افت قیمت بنزین در آمریکا

منبع پدال


نظرات