1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. آئودی های آینده کی معرفی می شوند؟

آئودی های آینده کی معرفی می شوند؟

10 خرداد 1394
  • 0

در یک نشست سالیانه سهامداران که به تازگی برگزار شد، آئودی برای کراس‌اورهای آینده‌اش، یعنی مدل کامپکت Q1، مدل الکتریکی Q6 و مدل Q8 بر پایه Q7، زمان‌هایی را در تقویم مشخص کرده است. به عنوان بخشی از برنامه سرمایه‌گذاری طراحی و توسعه ۱۸/۵ میلیارد دلاری سال ۲۰۱۹، آئودی تا سال ۲۰۲۰ تعداد ۸ مدل و تریم جدید روانه بازار خواهد کرد. این مدل‌ها شامل نسخه اسپایدر مدل جدید R8، و همین‌طور نیز مدل‌های S و RS برای Q8 و احتمالاً Q1 نیز می‌شوند.

مدل کامپکت Q1 در سال ۲۰۱۶ از راه خواهد رسید و زمان درنظر گرفته برای رونمایی مدل Q6 در سال ۲۰۱۸ و مدل قدرتمند Q8 در سال ۲۰۱۹ است. به‌علاوه، مدل بعد آئودی A4 در نیمه دوم سال جاری میلادی معرفی می‌شود. بنابراین، سهامداران آئودی نباید چندان نگران آینده باشند.

آئودی در سال گذشته ۱/۷۴ میلیون دستگاه خودرو به فروش رسانده که سود خالصی برابر ۵/۷ میلیارد نصیب این کمپانی کرده است. با وجود اضافه کردن بیش از ۵۷۰۰ کارمند جدید و استفاده از «سفیران آئودی» مانند «هیو جکمن» و «تام برَدی»، باز هم این سود تنها به اندازه ۱۰ درصد فروش کل کمپانی بوده است.

در همین حال، این کمپانی برنامه دارد تا در پایان سال جاری میلادی تعداد ۶۰۰۰ نفر دیگر به کارمندان خود اضافه کند. با این وجود، باز هم بسته به شرایط اقتصادی، رشد درآمد برای آئودی پیش‌بینی شده است. آئودی به عنوان بخشی از گروه فولکس‌واگن که متشکل از ۸ برند گوناگون است، این گروه را در برابر ضررهای هنگفت بیمه کرده است.

 آئودی های آینده کی معرفی می شوند

 آئودی های آینده کی معرفی می شوند

 آئودی های آینده کی معرفی می شوند

 آئودی های آینده کی معرفی می شوند

منبع پدال


نظرات