1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

23 بهمن 1394
  • 0

بی‌بی‌سی اعلام کرد که مت لُبلانک (Matt LeBlanc) مجری جدید مجموعه‌ی تخت گاز (Top Gear) خواهد بود.

مت لبلانک یک بازیگر، کمدین و تهیه‌کننده‌ی آمریکایی است که شهرتش را با ایفای نقش جویی تریبیانی در سریال فرندز (friends) شبکه NBC به دست آورده است. وی این فرصت را خواهد داشت که در کنار کریس ایوانز دیگر مجری این مجموعه با سریع‌ترین و نادرترین خودروهای جهان رانندگی کند.

لبلانک دراین‌باره گفت:

به‌عنوان یک فرد دیوانه‌ی خودرو و طرفدار متعصب مجموعه‌ی تخت گاز از این‌که چنین فرصتی در اختیارم گذاشته شده بسیار هیجان‌زده هستم و بی‌صبرانه منتظر حضور در فصل جدید تخت گاز هستم.

کریس ایوانز همچنین در مورد حضور لبلانک خاطرنشان کرد:

مت همکار جدید من خواهد بود و خوشحالم که او به این مجموعه اضافه شده است. کار و رانندگی با خودروهای شگفت‌انگیز یک شغل رویایی است و ما ایده‌های زیادی برای سفرهای جاده‌ای داریم و بی‌صبرانه منتظر نمایش ایده‌هایمان در برنامه سال آینده هستیم.

در گذشته، لبلانک در سری 18 قسمت دوم (رانندگی با یک خودروی مقرون‌به‌صرفه) مهمان این برنامه بود و با خودروی کیا سید توانست رکورد فوق‌العاده‌ی 1:42.1 ثانیه‌ای را ثبت کند. سپس برای بررسی و مقایسه این کامپکت کره‌ای با نسل پیشینش با استیگ و مک لارن mP4-12C همراه شد.

البته شایعاتی هم منتشر شده که نشان می‌دهد مجری سوم این مجموعه کریس هریس است، این شایعات از توییت شک‌برانگیز کریس ایوانز در توییتر و خبرهای منتشرشده در ماه دسامبر ایجاد شده است. بااین‌حال هنوز مشخص نیست که کریس هریس در مجموعه حضور دارد یا خیر.

 بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

 بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

 بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

 بازیگر محبوب سریال فرندز در تخت گاز

منبع پدال


نظرات