1. خانه
  2. اخبار خودرو
  3. خودروسازان خارجی
  4. ایربگ های جدید فورد

ایربگ های جدید فورد

3 شهریور 1394
  • 0

فورد ویژگی‌های ایمنی جدیدی را در فورد ماستنگ جدید به کار برده است که شامل نوع جدیدی از ایربگ‌های زانویی سرنشینان جلویی می‌شود.

فورد ایربگ‌های جدید را در داشبورد خودرو تعبیه کرده است. نسبت به طراحی ایربگ‌های قبلی، این کار و طراحی جدید باعث شده که فضای بیشتری برای پاها و زانوهای سرنشین فراهم شود.در این طراحی به‌جای استفاده از ایربگ‌های فابریک در ساختار داشبورد، از یک ساختار پلاستیکی جدید بین سطوح داخلی و خارجی درب داشبورد استفاده ‌شده است.

ایربگ‌های جدیدی که در داشبورد تعبیه‌شده‌اند نزدیک به 65 درصد سبک‌تر از ایربگ‌های زانویی قدیمی هستند و به همان میزان از زانوها محافظت می‌کنند. شان وست یکی از مدیران فورد در مورد این ایربگ‌های جدید گفت " این طرح یک روش و ایده‌ای جدید در طراحی ایربگ هاست، بعد از طراحی این ایده، در طول یک سال و تولید صدها نمونه‌ی آزمایشی، این ایربگ ها به تولید رسیدند. این طراحی واقعاً ارزش زمان و هزینه تولیدش را داشت چراکه با ترکیب کردن دو قسمت جدا به یک قسمت، فضای بیشتری را برای سرنشین‌های جلو مهیا می‌کند و وزن و اجزای به‌کاررفته در این قسمت را کاهش می‌دهد."

او همچنین اضافه کرد" ایربگ‌های داشبوردی جدید ما باوجوداینکه تازه در ابتدای مسیر خود قرار دارند دنیایی از امکانات را برای ایربگ‌های پرسی پلاستیکی به ارمغان آورده‌اند."

فورد همچنین ویدیوی عملکرد این ایربگ ها را منتشر کرد و اعلام کرد که این ایربگ ها به‌زودی در خودروهای دیگر این کمپانی هم بکار گرفته می‌شوند.

 ایربگ های جدید فورد

 ایربگ های جدید فورد

منبع پدال


نظرات